وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

تابستون نصف شد..

1393/5/16 20:52
نویسنده : سوگند ❤سپیده
670 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون نصف شد وای که چه قدر زود...چون تیر ماهو بزاریم کنار مرداد که عین برق گذشت برام از بس که خوب بود...محبت

چند روز پیش دوباره یک برنامه گذاشتیم و منو فاطمه و محدث دور هم جمع شدیم..روز بود بسی عالی..بغل

البته اگه دیدن فیلم دزد کتاب رو بزاریم کنار..چون بهتون پیشنهاد میکنم نبینینش..تهش اعصابم کلی خورد شد..گریه

ولی با این همه فیلم  قشنگی بود..جالب اینه این روزا هر چی فیلم میبینم برمیگرده به المان..هههه

انصافا این که دور هم جمع میشیم رو خیلی دوست دارم..شدید خوش میگذرهمحبت

قرار بود شنبه بیان خونه ی ما که فاطمه یه مدرسه قبول شده بود و کلاس فوق العاده داشت..جمعه شب برگشتن تهران و برنامه افتاد برا وقتی که دوباره اومدن اینجا..

حساب کنیم من یه جور دارای ندارم...چون که تو فامیل های خودمون همسنم ریخته ها..خندونک.ولی هیچکدومشون توی حالت من نیستن..نه که باهاشون نباشم..ولی از درون خیلی فرق داریم..سوال

دختر داییم کلا تفریحاتش و طرز فکرش فرق داره ..مثلا اون اصلا فیلم دیدن دورهمی رو دوست نداره و خودشو با چیزای دیگه سرگرم میکنه!شاکی

دختر عموم از اینترنت بدش میاد و وقتی اون میاد من اصولا حق ندارم برم اینترنتغمگین

اون یکی دختر عموم که تو بچگی خیلی باهاش جور بود چنج شنبه این هفته عروسیشه(از من بزرگتره ها)محبت

دختر عمم از همه بیشتر شبیه خودم ولی بازم از درون ما باهم فرق داریم..فرق های مشهود..

ولی منو دوستام..همچنین فاطمه خیلی شبیه هم هستیم و اهداف و ارزو هامون خیلی شبیه همه..ایشالله همه با هم به ارزو هامون برسیممتنظر

کوییز داشتم و خیلی خوب دادم...امروزم رفتم بد مینتون..الان با لب تاپ اومدم و عکسای اونشب شام رفتیم بیرون در دسترسم نیست..پست بعدش ایشالله اونا رو میزارم..

پ.ن:اینروزا به گروه وان دایرکشن خیلی علاقه مند شدم

پ.ن2:منو فاطمه و محدثه تو اینستا با یک دختر 13 ساله المانی دوست شدیم..درسته همه متن هامون اینگیلیسه ولی خیلی باحاله اولین باری که با یک ادم خارجی دوست شدمخندونک

برشگتم گفت تو هیتلر رو دوست داری؟(خوب برام سوال بودسوال)گفت کی هیتلر رو دوست داره؟!؟!

بعد دوستش برگشت گفت تو نازی نیستی؟؟

ما هم فکر کردیم الان جنگ جهانی سوم رو اغاز کردیم و تفهیم کردیم که ما ایرانی هستیم و اصلا درست سرمون نمیدونیم نازی ها کیان!!

پ.ن3:داداشم خیلی اذیتم میکنه و هر کاری میکنم اونم میکنه!!

پ.ن 4:بای!

پسندها (2)

نظرات (5)

مهسا خانوم
16 مرداد 93 21:29
سلام عزیزم.خوشحالم که بهت خوش گذشته
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون.
مریم
17 مرداد 93 11:23
سلام سپیده جون من هم چند تا از آهنگای وان دایرکشن و دوست دارم فکر کنم اسم یکیش" the best song ever" جنگ جهانی سوم به سبک مجازی
سوگند ❤سپیده
پاسخ
best song ever خیلی باحاله منم خیلی اون اهنگو دوست دارم...به خصوص موزیک ویدئوش که همون اعضای گروه تو یه نقش دیگه هم هستن.اره والا..
مریم
17 مرداد 93 11:23
امیدوارم روزهای دیگه ی تابستون رو هم بخوبی بگذرونی
سوگند ❤سپیده
پاسخ
تو هم همینطوربهترین تابستونم تابستونی میشه که توش برم بوشهر
مریم
17 مرداد 93 11:25
آرزو میکنم به همه اهداف خوبتون برسید سپید خانم!
سوگند ❤سپیده
پاسخ
مرسی.تو هم همینطور..ایشالله هممون با هم
مریم مامان آیدین
17 مرداد 93 13:00
سلام سپیده جون اتفاقا دیشب با دختر عمم بحث میکردیم که چقدر امسال تابستون و گرما کش اومده و بعدش گفتیم ولی اون دوران که مدرسه میرفتیم اینطور نبود و تابستون خیــــــــــــلی زود برامون تموم میشد.....مثل حس الان خودت تعطیلات خوبی داشته باشی
سوگند ❤سپیده
پاسخ
مرسی...به عنوان یه دختر تابستونی من عاشق تابستونم.