وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

دریا بعد از دریا

1393/6/27 11:10
نویسنده : سوگند ❤سپیده
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلووووووووم به همه ی عزیزان...دارارم من برگشتم..(الان خودم دلیل جو گیر بودنمو نمیدونم بهم نخندینخندونک)

خوب اونروزی که ما با بچه ها رفتیم دریا ...من پام وحشتناک گرفته بود...حتی شب قبلش اشکم دراومده بود...ولی خوب نمیدونم چطوری رفتم مسابقات با این پای خرابم...

خلاصه عجیب خوش گذشت...

شب اول رفتیم یه رستوران...حالا خرجی رو که رو دست خانوم مشمول گذاشتم فاکتور بگیریم...غذاش عالی و بودو شدید خوش گذشت...

بعدشم با ماشین خواهر خانوم مشمول برگشتیم خوابگاه...هفت نفر تو یه دویست شیش...!!

شبشم ساعت 5 صبح خوابیدیم...(الان حرفو داشتین؟؟خندونک)

بلند شدیم رفتیم مسابقات...که خوب من مسابقه ی اولمو با اون پام بردم!!!!

مسابقه ی دوم خوردم به رده بالایی های بشگاه خودمون...و بعله..باختم...!!

از مسابقات برگشتیم وسایلو جمع کردیم رفتیم دریا...

وای که چه قدر دریا حال داد...غربوبو با بچه ها تو اب دیدیم..و چه قدر قشنگ بود.

و شبشم حرکت کردیم اومدیم...

__________________________________

بعد اون...پنج شنبش دوباره با خانواده رفتیم دریا..(ههه)

حالا اگه بدونین با کیا رفتیم!!همون دوقلو هایی که مخم رو میخوردن..!!

تو کل راه هندزفری تو گوشم بود..خو چیکار کنم اهنگ قدمی دوست ندارمبغلو کلی هم تو راه از خودم عکس گرفتم

چون بابای دوقلو ها تو قوه قضاییه بود...رفتیم سوییت قوه قضاییه

که من و داداشم بچه های مخفی بودیم...چون هر سوییت رو به شیش نفر میدادن !!

منو گذاشتن تو حیاط مسجدش خودشون رفتن پذیرش!!منم در همونجا از خودم فیلم گرفتم!!!

خوب بود خوش گذشت اگه غر غر های دوقلو ها رو نخوایم ببینیم.

و اینکه منو مجبور به چادر انداختن کردن!!!بماند که چه قدر تو اون روزی که باد میومد با چادر اذیت شدم و هی درش میارودم و این مسئول حجابه هی رو یرم غر غر میکرد!!عصبانی

اینم عکسا

 

هر کی موزیک ویدیو u&iرو دیده باشه میدونه اینجا خیلی شبیه جایی که موزیک ویدئو توش فیلمبرداری شده

من از پشتخندونک

بای بای!!

پسندها (5)

نظرات (3)

مریم طلایی
27 شهریور 93 13:07
سلام عزیزم راست میگی شبیه کلیپ یو اند آی هست چه عکسهای آرامش بخشی
سوگند ❤سپیده
پاسخ
پس تو هم دیدی؟؟؟ ایول خواهش میکنممم....
مریم طلایی
27 شهریور 93 13:08
می خوام عکسهاتو پخش کنم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
خخخخخخ
مریم طلایی
27 شهریور 93 13:09
من خیلی وقتی وقته نرفتم دریاپ من تو یه هفته دوبار رفتم