وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

تولدت بهترین دوستــــــــــ

1393/5/29 16:54
نویسنده : سوگند ❤سپیده
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــ با حس تولد بهترین دوستت

امروز تولد محدثه هستش ...محدث جون امیدوارم صد سال زنده باشی و با هم به ارزو هامون برسیم اللخصوص نیویورک!!محبت

خوب من چون همین امروز جدید ترین اهنگ تیلور رو با کیفت فول اچ دی1080 دانلود کردمچشمک و سرم کندست اگه اینترنت تا قبل 15 شهریور تموم شه...مجبورم خلاصه کنمخندونک

عروسی دختر عموم خوب بود...من اصلا جو رقص/یدن نداشتم ..بماند که با اینکه من اصلا هیچ کاری نکرده بودم (نه رژ لبی نه یه مو درست کنیچون کلا اهلش نیستم)عینکسنگینی نگاه ها رو به خوبی حس میکردم...غمگینکه چه قدرم اعصابم بهم ریخت به خصوص شب حنابندون که یه پیرزنه بکوب خودشو به ما چفت میکرد که حرفهای منو مریمو بشنوه که خوب مطمئنا ازشون سر در نمیاورد خندونکچون حرف های منو مریم مربوط بود به وان دایرکشن

شب عروسی بعد شام دیگه بلند شدم و یکمی به خودم تکون دادم ساعت دو شب هم عروسی تموم شد...

بالاخره سینگل البوم جدید تیلور به نام 1989 اومد بیرون که من از خوشحالی مردم و زنده شدم چه قدم اهنگ باحاله

دو سه روز اول درد شدیدی بخاطر ارتودنسی هام داشتم که بعدش رفع شد..

شیوا هم برگشت سمنان که کلی دلم براش تنگ شد....

خبر بد این بود که سایمون کاول برگشت گفت شاید گروه وان از هم بپاشه که اشک خیلیا توی اینستاگرام سر این حرف دراومد...

جدیدا به اینجور عکسا علاقه مند شدم...

بای!!

 

پسندها (1)

نظرات (0)