وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

من و من...دوست من

1392/9/23 20:48
نویسنده : سوگند ❤سپیده
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خلاصه میگم و میرم.

کارنامه عالی شدم 19.71

زیست نوزده گرفتم و یه کار خیلی بدی کردم.

امروز دبیر زیستمون درس نداد حرف زد.....درس داد درس زندگی رو داد.

امروز من یه جور دیگه به این دنیا نگاه میکنم..

امروز ..من عوض شدم میخونم که بفهمم میخونم که با لندن و امریکا برسم میخونم که پرفسور میکرو بیولوژی بشم.

من .....تلاش میکنم و بهش میرسم.

با کمک خدا هم بهش میرسم.

نوزدهی رو که از زیست گرفتم تو وجودم حک میکنم.

این نوزده امروز 23 اذر از هزاران بیست ارزشمند بود.

دوست من همیشه تلاش کن و هدف داشته باش،ایمان داشته باش به انجا خواهی رسید،به فکر خواسته های ظاهری نباش...جوری فکر کن،جوری زندگی کن که بودنت الگو باشد..

یادت نرود که به عزیزانت مهربانی کنی که خودت هنوز نیازمند محبتی و ارزشمند ترین محبت :محبت خانواده و خدا

یادت نرود که تو هر چه بیاموزی و هر چه بدانی کم است ...

در زندگی شاد باش و دیروز را فرموش کن...

امروز را هم............فراموش کن.به فردا بنگر که امروز فردای دیروز بود و تو چه کردی؟

میگفتم و میگویم و خواهم گفت خواسته های ظاهری را فراموش کن..

در اخر که چه؟

وقتی به خودت افتحار کن که بقیه برایت دعای سعادت کنند ،

وقتی به خودت افتخار کن که دل فردی را شاد کنی،

وقتی به خودت افتخار کن از یاد گرفتم علم هیچوقت خسته نشوی....

وقتی به خودت افتخار کن که خدا را خشنود کنی

ببین و به اسمان بنگر که این قدر بزرگ است و در همه جای جهان گسترده اما میگذارد از رحمتش باران بهره ببری....

یادت نرود تو خاصی تو یک نفری تو بهترینی ...

بهترین برای خودت و تو بهترینی میشوی برای فردا...

تو میتوانی بهترین فردباشی هستی و خواهی بود..

ولی دیدت را نسبت به زندگی عوض کن ..غصه را فراموش کن که تو را پیر میکنند و هیچ مشکلی از مشکلت حل نمیشود.

امروز را ببین و برای فردا تلاش کن...

یادت نرود نمیشود وجود ندارد ولی یادت نرود که کار های بد هم انجام شدنیست...

بستگی به توست که به کدام کار ها میشود میگویی....

موفق باشی...دوست من .

پسندها (1)

نظرات (8)

ســــــ✘ــــاغر
27 آذر 92 15:04
تلاش میکنم تا دوستمو برگردمونم پیشم نه چیز دیگه چون جدیدا خیلی بیمعرفت شده...
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ساغرررررررررررررررررررررررررررر وای خیلی خوب شد نظر دادی دلم برات یه ذره شده بود. با کروم و موزیلا فایر فاکس میام نمیشه...یعنی ون کد لعنتیش بالا نمیومد. بابا مگه میشه من دوست خوبمو فرامشو کنم.؟؟؟؟؟
مامان ریحان
29 آذر 92 22:23
سلام آفرین به پشتکارت امیدوارم که مدراک عالی کسب کنی بیا خصوصی ممنونم.
مریم--------❤
7 دی 92 10:27
سلام عزیزم پســــــــــــــــــــت خیلی قشنگی نوشتی عزیزم راستی این متن پایین و خودت نوشتی؟
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنونم عزیزمــــــــــــــــ اره خودم نوشتم.
مریم--------❤
7 دی 92 10:33
به به نمــــــــــــــــراتت عالی بود عزیزم راستی منم دلم میخواد تو وبم یه قستمی بزارم و توش متن ادبی بنویسم.تو هم میتونی!نظرت چیه؟
سوگند ❤سپیده
پاسخ
به نظرم خیلی خوبه.!من که انشاهاتو میخوندم خیلی لذت میبردم ابجیت هم خیلی قشنگ نوشته بود .کلا خونوادتن یه پا نویسنده اید.
مریم--------❤
9 دی 92 15:32
انشاهای منو خوندی؟ چجوری؟آبجیم کجا نوشته بوده؟ من که نفهمیدم چی شده
مریم--------❤
9 دی 92 15:34
یعنی دارم شاخ د میارم از جوابی که دادی سپیده خانم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
چی؟
مریم--------❤
19 دی 92 15:06
salam na azizam man ino khodam neveshtam mozoesho dabir adabiat nagofteh bood
سوگند ❤سپیده
پاسخ
در هر صورت عالی بود
مریم--------❤
20 فروردین 93 14:51
سپیده جون خوبی؟ عیدت مبارک این سایت و امروز پیدا کردم:http://zoomwalls.com//
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ای دستت طلا