وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

یه داستان خعلی قشنگ (حتما بخونین)

1392/5/8 16:25
نویسنده : سوگند ❤سپیده
844 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینم یه داستان قشنگ:

صبح پاشدی دست و صورتتو شستی منتظرت بودم ولی نگاهم نکردی گفتم سرت شلوغه یه صبحونه خوردی ودلی از عذا هم در اوردی و رفتی بیرون بازم گفتم کار داری

موندمم منتظرت اومدی یه دوش گرفتی و رفتی پشت کامپیوتر و فکر کردم حتما کار داری که نمیتونی بیای پیشم 

شب شد نشستی پای تلوزیون تو برنامه های تلویزیون رو خیلی دوست داری و وقتی میبینیشون لذ ت میبری منم از خوشحل بودن تو خوشحالم 

اخر شب رفتی به همه شب بخیر گفتی وطرفم نیومدی منتظرت بودم که یه دعایی بکنی ولی رفتتی خوابیدی و من ناراحت نشدم

تو امروز اصلا به من توجهی نکردی ولی من هنوزم دوست دارم و هواسم بهت هست

دوست دار تو:خدا

پ.ن:یعنی تا الان فکر میکرم عاشقانس ولی اینجوری نبود .چه قدر بده که بعضی از ما ادما به همه ی کارامون میرسیمو به خدامون نه ولی با این همه قلب بزرگ خدا هنوزم میبخشه

خدایا !دوست دارم...

نظر یادتون نره

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

saghar
8 مرداد 92 18:54
ولی فکر نکنم من با خدا بی معرفتی کرده باشم!چون اول که بلند میشم نمازمو میخونم.روزه که میگیرم نمازه ام هم سر وقت! ایشالا خدا قبول کنه! وبم هم مسدود شد به درک! نمیام نی نی دیگه!
saghar
8 مرداد 92 18:55
ببین عزیزم خیلی قشنگه عنوان وبت مبارک باشه


خواهش میکنم
saghar
8 مرداد 92 18:56
چه لوگوی خوشملی داری عزیزم!


خواهش میکنم
saghar
8 مرداد 92 18:56
میای وبم که؟؟؟
[عصبانی
khateratesaghar.blogfa.com


حتما گلم
]
saghar
8 مرداد 92 19:01
از این عکس خیلی خوشم اومد
لینکشو بزار و کپی کن توی وبت!من متولد مهرهستم!....بهترینم!
http://static.cloob.com//public/user_data/gen_thumb/n-13-06-5/8092f34333a1980c7471d0c956be42cb-425


منم صادقم
مریم--------❤
10 مرداد 92 20:46
خیلی قشنگ بود کاش یکم توجهــــ کنیم
مریم--------❤
15 مرداد 92 19:58
من نمیدونم به منم جواب نداد
مریم--------❤
17 مرداد 92 16:41
عیدت پیشاپیش مبارک عزیزمـــــــــــ


عید تو هم مبارک
مریم--------❤
8 شهریور 92 13:14
سلام سپیده جون
خصوصی


جوابتو دادم دوست گلم
مریم--------❤
9 شهریور 92 23:05
سلام عزیزم
هر چی بخوای ایرانی گوش میدم!
شکیلا،حمیرا،شادمهر،راستین،ابی و...
کفش هم نمیدونم!پارسال کفش برای مدرسه نخریدم،
تهران کفش های ورزشی نسبتا خوب از 40-50 شروع میشه راستش من نمیدونم دقیقا از نظر تو کفش خوب تا چ حدی باید باشه.پارسال یه کفش تو کفش ملی بود کتونی:17 تومن خوب بود
من کلا الان ک همه چیز گرون شده مث قبل برام مهم نیست حتما با کیف و کفش نو برم مدرسه.کیف اول راهنماییم و 20 تومن خریدم و پارسالم استفاده کردم امسال هم استفاده میکنم


مرسی از جوابات
مریم--------❤
9 شهریور 92 23:10
شایدم کاملیا رو دیدی


اره
مریم--------❤
9 شهریور 92 23:17
تو هم همیشه موفق باشی


مریم--------❤
16 شهریور 92 15:28
تقدیم به همه دختران

همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . .
روزت مبارک


مرسی گلم