وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

من و امتحانا.پول گمشده

1392/10/9 11:33
نویسنده : سوگند ❤سپیده
1,767 بازدید
اشتراک گذاری

سلامــــــــــــــــــ از نوع امتحانات به دوستان گل.

فکر کنم معجزه ش و من یه وقت پیدا کردم خودمو خالی کنمــــ

امتحانات هم خوب پیش میره واسه هر درس یه روز فورجه داشتیم.

خبر خوب بعدی این که معدلم اول کلاس تو ماه اذر شدم阿布与天天0042

حالا از اینا بگذریم .شنبه خیلی شاد و شنگول بوم حالمم عالیــــــــــ چون سرما خوردگیم داشت خوب میشد阿布与天天0036رفتم امتحان کتبی قران و خداییش یه سوال رو شانسی زدم و درست بود!!!

دیگه خوشحال تر بودم و اومد خونه.تازگیا انیمیشن من شرور 2 و دانشگاه هیولا ها(کارخانه هیولا های 2)رو دیدم واقعا قشنگه حتما دانلود کنین.

مينيون ها ، شخصيت هاي دوست داشتني (35 عكس)

البته هتل ترانسیلویا ها هم خیلی قشنگه

هیچی دیگه نمیدونم چرا هر سال دیماه انیمیشن دیدنام گل میکنه.

حالا اون به کنار امشب کریمسه ین شب قشنگو به همه تبریک میگم

امروزم بعد امتحانان نگه مون داشتن مثلا جشن بود بعدشم خانوم سعیدی اومد و معلوم شد ایمیل جواب ندادناش بخاطر اینکه که ایمل بد بخت و هک کردن.

البته بگم که دیروز واقعا گرفته بودم حتی نمیدونستم چراگریه

و بد تر از اون که 50 هزار تومن پول سرویسمو یادم رفت صبح بدم و دود شد رفت هوا

ما هم هستیم درس میخونیم یه جورایی/.خدا سردیشو میاره برفشو نمیاره.

خوب دیگه بای بای 

جمله نوشته:          شب است و لحظه ی حرمان مریم /  وطفلی خفته در دامان مریم

وجود نازنینش بکر و بی عیب /  خدا می داند و وجدانِ مریم
مسیح خالق و پیغمبر صلح /  گلی خوشبوی از بُستانِ مریم
همان طفلی که از روح خداوند /  نهالش تنجه زد در جانِ مریم
نه دستی بهر تیمار وجودش /  نه دارویی که بُد درمانِ مریم
دلش در معرض اوهام وحشی /  ولی چون کوه بُد پیمانِ مریم
ندای لا تَخَف لا تَحَزنوهآ /  زسوی خالقِ سبحانِ مریم
شفا بخش دل پردرد او شد /  بشد لطف خدا از آنِ مریم
بُوَداو روح «جاوید» خداوند /  نبشته این چنین فرمانِ مریم

 

خنده نوشته: توهمی که هیچوقت عملی نشد :

امروز از اینجا تا اینجا میخونم فردا بقیشو …
و دیگر هیچ ! :|

پسندها (1)

نظرات (5)

مریم--------❤
9 دی 92 15:36
امیدوارم امتحاناتت تا آخر به خوبی پیش بره عزیزم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون گلم همینطور برای تو
مریم--------❤
10 دی 92 13:03
امیدوارم تعریفات درست باشهخودم که این موضوعویادم نمیاد
سوگند ❤سپیده
پاسخ
درسته
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 دی 92 16:24
سلام سوگند جون خوبی خسته نباشی خوب خوشحالم که شاد وشنگولی وامتهانتو خوب دادی
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون از مهربونیاتون مامان ناهید جون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 دی 92 16:25
عزیزم یعنی 50 تومان گم شد چهبد ولی صدقه سرت
مامان آیسا
18 دی 92 13:59
سلام سوگند جون.خوبی؟خیلی خوشم میاد انقدر راحت و خودمونی حرف میزنی.انشاا... تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی گلم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون عزیزم.