وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

سرما خوردگی

1392/1/31 15:35
نویسنده : سوگند ❤سپیده
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من به طرز وحشتناکی سرما خوردمو اصلا حالم خوب نیست یعنی الان من که 11 سالمه(به عبارتی توی 12)از یک سالگی به سرما خوردگی الرژی پیدا کردم یعنی شاید باورتون نشه که منو اگه ولم کنی 2 ساعاتم 10 ضرب سرفه میزنم اینقد بد!!!!!!!!!!!!!!!

ولی یه دارو بود به اسم تیدوکاف(کلوبیتونول)که همون لحضه ای که میخوردم یعنی همون لحضه ها سرفمو بند میاورد ولی بعد از 11 سال این دارو هم جواب کرده دیگه کارساز نیست تازه بد تر م میکنه(این دارو از زهر مار تلخ تره هااا و خیلی بد تر از دارویی مثلل اکسپکتورانته!)و من بیچار از دیروز خواب به چشمم نیومده اینقد که سرفه میکنم از سرفه بیش از اندازه زده به سرم و سردرد هم گرفتم!دیگه امروز قراره برم دکتر ببینم چی میشه شما ها دعا کنید دارم از سردرد و گلو درد و سرفه میمیرم ....

فعلا بای .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

hanieh
1 اردیبهشت 92 14:30
ایشالا خوب شییییییییییییییییی
راستی بدقولییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کردی
ولی تو عشقمنی بدرککککککککک
راستی شماره ی گوشیتو بده
عکستو هم بزارررررررر


وای هانیه اینقد ناراحتم که نگو مامانم گفت تا دوم راهنمایی گوشی دستم نمیده سیم کارتمم نمیدونم چیکار کرده؟!؟!