وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

دلیل عوض کردن قالب

1392/6/7 16:20
نویسنده : سوگند ❤سپیده
194 بازدید
اشتراک گذاری
  • سلام به همه ی دوستان خوب و عزیزم که ایندفعه اومدین وبلاگم ولی برای پستم هیچی نظر نزاشتین اخه چررررررررررررررررگریه
  • اخه قالب من بعد یه مدتی اصلا درست بالا نمیومد مثلا فقط بالای قالب رنگ داشت و پاییین و اطرافش که باید زرد و ابی شده بود سفید خالص.بخاطر همین قالبمو عوض کردم
  • ولی واسم نظر بزارین دیگه اخه اینجوری حوصلم سر میره میفهمین که چی میگم
  • بای بای 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امیر مهدی (سوده)
7 شهریور 92 17:50
سلام عزیزم احساس کردم باید ساغرو بشناسی خبری ازش داری کجاست؟نگرانشم دلم مورچه شده براش


جوابتون رو توی نظر دادم
☂ marjan ☂
7 شهریور 92 20:56
سلااااااااااااااام!
منو تو متولد یه دهه ایم!
من 74م! شما باید همین حدودا باشی!نه؟
خوشحال میشم باهم دوست باشیم!
خوشحال میشم بهم سر بزنی و اگر موافق با تبادل لینک بودی بهم بگو!


bashe
مامان امیر مهدی (سوده)
8 شهریور 92 15:33
مشکل ریه اش چی بوده؟چرااااا؟؟؟؟ 27 تا وب مسدود شده؟؟؟چرا؟؟؟ الان حالش خوبه؟کجاست؟اگه ادرسی ازش داشتی برام بذار بهش سر بزنم.سلام منو بهش برسون.ممنون گلم.
مریم--------❤
8 شهریور 92 19:24
سلام بعضی وقتا یه سری قالبا مشکل دار میشن راستی سوگند ما بوشهر خونه داریم و همه ی خواهر برادرام و فامیلامون اونجا هستنچون بوشهری هستیم دیگه
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
9 شهریور 92 11:44
سلام سوگند جون خوبی؟
الهی بمیرم شما هم مثل من رو کامنت حساسید وبا وجودشون انگیزه می گیرید باشه چشم منم همیشه میام بهتون سر می زنم
الان که کامنتتونو دیدم کلی خوشحال شدم ممنون عزیزم منم با افتخار شمارو لینک می کنم وبهتون سر می زنم ولی الان وقت ندارم بعدآ میام وب گردی رو شروع می کنم تا الانش که باحال بود وبتون تا ببینم بعد که مطمئنم خوبتر خواهد شد
این سوده جون که براتون کامنت گذاشته هم یکی از بهترین دوستای من هست این یه وجه مشترک بین ما بود خوشحالم که یه دوست خوب دیگه پیداکردم


منم خیلی خوشحال شدم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
9 شهریور 92 11:45
عزیزم از اینکه از شکلکهای من خوشتون اومده واستفاده می کنید خیییییییییییییلی مسرورم
موفق باشید گلم


مرسی به لطف شما وبلاگم قشنگ شده
مامان امیر مهدی (سوده)
9 شهریور 92 16:08