وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

یه سوپی که ز جنس محبت باشه

1392/6/12 14:49
نویسنده : سوگند ❤سپیده
788 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکینسلام به همه ی دوستان خوبم

یه اتفاقی افتاد که مجبورم یه چیز بگم و برم

راجب یه بنده خدا که به قول دوستان تنها کارشون حسودیهنایت اسکین

(ببخشید شکلکام یکم زیادی بزرگه!)نایت اسکین

یه دختر خانوم که فکر کنم بدونم کیه داره بامن بازی میکنه

شرمندتم خانومی من هر جوری که دلم میخواد زندگی میکنم,وبلاگ مینویسم,و عقاید خودم رو بیان میکنم و به تو هیچ ربتی نداره

البته کاری هم نداره یه ضبدر اون بالاست که خوشت نمیاد ببندشنایت اسکین

 

 

به همین سادگی البته هستن اینجور ادما که اذیت میکنن مثل صدف که پارمین جون و یلدا جونو دست انداخت/مثل یه خانومی که سایا جون رو اذیت میکرد/مثل مسیحا جون که فقط جرمش اینه که خیلی ملوس و چشم ابیه و خیلیا ی یگه

خیلاصه خواستم بگم که من بچه نیستم .تازه فکر کنم شما عقب افتادید که نمیدونید الان تکنولوژِ و مغز ها و فکر عوض شده و پیشرفت کردهنایت اسکین

ولی دارم میگم که لطفا به وبلاگم و نوشته هام احترام بزارید چون منم زندگی,خاطرات و نظرات و عقاید خودم رو دارم

باید بگم که من خاله بازی نمیکنم و تو هم حق نداری به هیچ وقت به داداشم توهین کنی یه تار موی کوچولو پاش که تو خاک هم رفته باشه به هزار تا مثل تو نمی ارزه 

در ضمن این ادرسو من نساختم به یه نده خدا قبلا گفته بودم که واسم یه وب بساز که اگه احیانا وبم حذف شد یکی داشته باشم اونم سال 89!

وبم 6 فروردین امسال حذف شد و هر ی وبم میساختم حذف میشد دیگه از این ادرس استفاده کردمنایت اسکین

نایت اسکین

بازم میگم من عذر خواهیتو نمیخوم.فقط میخوام مهربون باشی و یه سوپ بخوری از جنس محبت ,مهربونی نه از کینه و حسودی 

نایت اسکین

بشین یکم فکر کن و خودتو جای من بزار منم احساسات و فکرای خودمو دارم و میدونم که ادم های واقعا مهربونی مثل دوستای من وجود دارن که همیشه بهم اهمیت میدن و وبلاگم و میخونن

و به قول سایا جون که بهم این نظرو داده بود:با کمال ارامش کاراتو انجام بده.

ببین عزیزم حسودا همیشه بودن و هستن مهم اینه که تو خودت بدونی و اثبات کنی بهترینی.

و تو هم یکی هستی مثل همه ی حسودای دیگهنایت اسکین

نایت اسکین

اینم نظر کیانا:

 شنبه ی پر مشغله | کیانا18ساله                                                       13:4712 شهريور 1392وبت مسخرست دختر 12 ساله رو چه به اینترنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو بهتره بری همون خاله بازیت رو بکنی تو واقعا چی فکر کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانم سوگند جمع کن برو با داداشت ایکبیریت خاله بازی کن nini80خوبه خودتم گفتی nini خاک برسر خودت و وب مزخرفت.و حالت تهوع اوری.احمق اگه بفهمی احمق یعنی چی اخه مخت نمیکشه.ی



[Web] - [E-Mail][ نظر تایید نشده ] تایید ] [ حذف ] [ پاسخ ] [ آی پی : 5.200.206.61 ]

نایت اسکین

ببین درست کردن یه سوپ خیلی هم سخت نیست.البته انسانیت از وجود خیلیا دیگه کم کم داره محو میشه

 

ما فقط داریم کاری میکنیم که خودمونو خوب جلوه بدیم البته یه عده !

به قول مامانم کسی که کینه داره با ارامش شب سرشو روی بالشت نمیزاره و همش تو فکر و هزارن اگه تو فکرش میچرخه

ولی بیایم و مهربونی رو یاد بگیریم 

مگه چی میشه که ما ادما یه زندگی خوب و پر از محبت داشته باشیم

اگه الان دنیا خیلی مشکل داره تقصیر خوده ماست

لازم نیست از بقیه ایراد بگیریم

بیایم تغییرو از خودمون شروع کنیم وقتی اخلاق ماها خوب باشه مطمئنن شده یه درصد روی اخلاق فرد تا ثیر داره و این میشه یه زنجیره که از جنس محبته

فقط حرفم همین بود 

ایشالله یه روز دنیا خوب بشهخ و پر از محبت 

بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پرستو
12 شهریور 92 16:45
سلام. وبت قشنگه.من خوشم اومد. همه چی به سن ربطی نداره. خوب مینویسی،ادامه بده. . . . منوبابالیم
maryam
13 شهریور 92 10:23
سلام سپید وب جدید ساختم حتما بیا بهمحدثه هم بگو یادت نره ایول.
راستی نظر یادت نره


حتماااااااااااااا میام
مریم--------❤
13 شهریور 92 15:55
سلام عزیزم
از این حرفا ناراحت نشو.بعضی از آدما مث کیسه زباله های پری هستن ک میخوان خودشون و خالی کنن ی جا!
پرن از حسادت و...
منم ی مدت یکی بهم میگفت تو 13 سالت نیست 30 سالتهاولش ناراحت میشدم و عصبانی ولی الان حرفاش و ک یادم میاد خندم میگرهمنم کلی براش دلیل و....میاوردم ک الکیم یگی ولی اون همش نظرای الکی میذاشتبعد ی مدت دیگه ولش کردم اونم نیومد وبم
مگه براش قالی قرمز گذاشتی هی میاد وبت


تو راست میگی ولی یه بار گوش مالی لازمه
اینکه گفتی بهت میگفته 30 سالته واقعا خنده داره
مریم--------❤
13 شهریور 92 15:57
مهم اینه ک تو اینجا دوستایی داری ک خیلی دوست دارن
ب این حرفا گوش نده ما خیلی دوست داریمـــــــــــــــــــ


مرسی
منم تک تک دوستامو خیلی دوس دارم


مریم--------❤
13 شهریور 92 16:01
وبت خیلی هم نازه


مرسی وب تو هم همینطور
کیانا
14 شهریور 92 9:23
نی نی سوگند ترسیده نظرم رو تایید کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






ببین یارو من از تو بترسم یچی بگو که حداقل فکرش ادمو خنده نیاره
هر کی هستی باش
ولی از تو من بترسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

بروووووووو بابا
اوا
14 شهریور 92 11:19
سلام ابجی جون بامنم دارن بازی میکنن یکی ب ایم"من"میاد حرفای بد میزنه ولی اصلا بهت بر نخوره چون بعضی ها یکم دیربه سن ادب میرسن..


اره بابا به درک...
كيانا
15 شهریور 92 20:10
به وب منم يه سر بزن من اون كيانا نيستم
عشق یعنی...
16 شهریور 92 9:34
این چیزها زیاده عزیزم
اما به کوری چشم حسودا بی خیاااااااااااااال باش و راحت . و نظراتشونم تایید نکن.
چون زیبایی وبتو خراب میکنن


اره دیگه بیخیال شدم