وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

این روزای من

1392/10/7 9:48
نویسنده : سوگند ❤سپیده
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گل گلاب .شرمنده که وقت نمیشه و ازتون یه عالمه معذرت میخوام.خلاصه مینویسمو بای بای

سه چهار روزی مریم خونمون بود هی بدک نبود فقط خیلی موقع درس خوندم حرف میزد.

 

شب یلدا اول  خونه خونواده بابام حقیقتا جالب نبود .نمیدونم چرا تو دلشون شادی نیست.......

ولیــــــــــــــــــــــــــــ!!!!!

بعدش رفتم سمت خونواه مامانم و خیلی حال داد.

طبق هر سال که یه بازی خونواده گی میکردیم.

گل یا پوچ بازی کردیم.من و فاطمه هم با هم بودیم .میر گروهومون دایی محمودم و میر اون گروه دایی رضام بود.(میر یعنی سرگروه)

یه بار که دست من بود امتیاز گرفتم با کلی استرس.یه بار هم پسر داییم دستشو باز کرد گذاشت روی پاش گفتن جفت دستاتو پوچ کن ابرومون رو بردی زیر دستش گل بود.

ولی 2 بار خیلی باحال بود

1:من خیلی استرس داشتم که گل تو دستم بود بخاطر همین نشستم با ککناریم حرفف زدم(30 نفر بودیم 15 گروه 1 15 گروه 2)بعدش گفتن شما دستاتون پوچ گل پرت کردم بالا.

2:سر شاه گل(ما باید گل اخر رو درجا بگی دیگه پوچ نکنی)دست فاطمه و از دستاش همینطور عرق میریخت بعد میر اون گروه بلند شد گفت مامان شاه گل رو بدهکه فاطمه گل باز کرد و همه دیگه دنیای شادی بودیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدیدا علاقه مند به پی اس 2013 شدم  با اینکه هیچی بلد نیستم اونم تو امتحانا!!!

امروز اولین امتحان یعنی قرانو دادیم که خیلی خوب بود.

باااااااااااااای

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 دی 92 23:21
سلام گلم خوبی ؟ خسته نباشی درسها خوب پیش میره ؟ منم کلی دلم براتون تنگ شده بود با اینکه یلدا خانم تموم شد ورفت پی کارش ولی تبریک میگم که اینقدر شادی رو به خونتون ودلتون اورد دمش گرم ما هم شاد بودیم خوب عزیزم من رو هم ببخش که بی معرفتی کردم وقت نشد بهت سر بزنم باور کن به هیچ کس رمز رو تلگراف نزدم همش تکه تکه خصوصی گذاشتم رمز هم به روی چشم می بوسمت برید خصوصی گلم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون
خاله فریبا
8 دی 92 19:57
ان شاالله امتحانات با موفقیت به پایان برسه
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون
مریم--------❤
9 دی 92 16:33
مریم--------❤
9 دی 92 16:33
مریم طلایی❤
25 اردیبهشت 93 10:22
حرفهاي ما هنوز ناتمام... تا نگاه مي کني: وقت رفتن است بازهم همان حکايت هميشگي ! لحظه ي عظيمت تو ناگزير مي شود آي... ناگهان چقدر زود دير مي شود!
سوگند ❤سپیده
پاسخ
شعرت خیــــــــــــــــــــلی قشنگ بود واقعا درسته کی من اول راهنماییم(شیشمم)تموم شد که الان دارم امتحانات هفتم(دوم راهنمایی رو میدم؟؟ یعنی سال بعد واقعا میرم سوم قدیم؟؟؟