وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

تبریک ویژه ی روز معلم

1393/2/22 20:42
نویسنده : سوگند ❤سپیده
406 بازدید
اشتراک گذاری

پست ویژه روز معلم...

خوب این اولین سال راهنمایی بود که من نزدیک به 9-10 تا دبیر داشتم.

اکثرنشون خوب بودن یعنی میشه گفت کلا خوب بودن اگه بخوایم دبیر قران و شیمی و گیر های یه عدشون رو از من فاکتور بگیریم..

به خصوص خانوم قدرتی و ریبوزوم..که از همه بیشتر دوستشون میدارم..

خانوم قدرتی با اینکه خیلی سنتیه ولی خیلی مهربونه و خانوم ریبوزوم م چونجوونه حرف مارو خوب میفهمه.خوب درس میده و من هم به بدن انسان علاقه ی زیادی دارم یعنی کلا زیست شناسی علاقه دارم

13/2/93

کلا خواستم روز معلم رو تبریک بگم با تاخیر زیاد چون اینترنت تموم شد.کارت-پستال-روز-معلم

جمله نوشته:معلم یعنی

م:محبت جاودانه

ع:علم بی پایان

ل:لمس عطوفت

م:مهربانی و خنده و شادیـــــــــــــــــــــــــ بی پایان برای دانش اموز

معلم شاید چهار کلمه باشد ولیـــــــــــــــــــــ برای توصیفش بینهایت کلمه نیاز است و به طور خلاصه میتوانم بگویم:معلم عززم دوستت دارم

خنده نوشته:تو دوران مدرسه یادم میاد به بهانه اب خوردن یا دستشویی منو دوستم میرفتیم بیرون تا حرف بزنیم ولی یه سری معلما بودن که میگفتن:تو اول برو وقتی اون اومد تو برو

من که ازشون راضی نیستم!

 

پسندها (1)

نظرات (0)