وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

اخرین ازمون سال یه چیز باحال

1392/2/13 13:46
نویسنده : سوگند ❤سپیده
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.همونطور که از اسمش پیداست امروز اخرین ازمونو دادمو ....نمیدونم چی کار کردم فقط اینارو احتمال زیاد میدونم که:

ریاضی:75%

علوم:90%

فارسی:85%

هوش:80%

اجتمایی و هدیه هم:100%

چرا کم نظر میدین؟

خلاصه اینم از اخرین ازمون تیزهوشان هفته ی دیگه همین موقع از ساختن سه سال سرنوشتم برمیگردم .چه استرس زا!

شما هم دعا کنید ماها قبول شیم نمیدونید ماها چه زجری میکشیم مختصات سوم راهنمایی رو داریم الان میخونیم.

و یکی از بدترین اتفاق هایی که واسم افتاد این بود که دقیقا شبیه یکی از سوال های ازمونمو رو (فارسی)توی مجموعه تست های کنکوررررررررررر پیدا کردم!دیگه بد تر از این.

ولی همه ی اینها هم یه روزی خاطره میشه..................

اینم بیتی کوتاه که ماها ساختیم

قبلا میگفتن خداحافظ کودکستان

ما میرویم دبستان

حالا ما میگیم:

خدافظ ابتدایی

ما میریم راهنمایی

البته من و دوستام شاعری مون قویه بخاطر همین شاید بعضی از شعر هایی که ساختیمو بزارم مثل این که خودم سرودمش البته واسه سال نو بود:

نمیخواهم در این درگه کنم کاری که باز اید پشیمانی!

میخواهم در این درگه کنم کاری که کارم خوب باشد/ نزد او محبوب باشد

میخواهم در این نوسال کمی بیشتر از من خشنود باشد

باحال بود مگه نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)