وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

فردا میخوایم تیزهوشان ثبت نام کنیم هوراااا

1392/3/6 15:52
نویسنده : سوگند ❤سپیده
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام هزار تاسلام با خوشحالی تیزهوشان .洛宝贝0005خیلی خوشحالم چون قراره فردا منو محدثه و مامانم و مامانش بریم ثبت نام کنیم یاسمین هم جدا از ما میاد. از ما 6 تا عکس میخواستن و پوشه و 250 تو من پول فعلا کل شهریش 530 هزار تومنه.خلاصه خیلی خوشحالیم خیلی

دیروز خیلی حال کردیم .من رفته بودم خونه مامان بزرگم و ..

ادامه ی مطلب

 

رفته بودم خونه ی مامان بزرگم که داییم اومد اونا میخواستن تا یه جنگل برن و خنک شن مامانم خونه ی مامان بزرگم بود داییم گفت تو میای منم رفتم تو اون هوای  گرم جنگل واقعا خوب بود .من هم داشتم از خوشحالی اینکه تیزهوشان قبول شدم و سوالاش میگفتم洛宝贝0003که متاسفانه دستشویی گرفتم شدید!(گلاب به روتون)洛宝贝0045

بعدش فاطمه گفت بیا تا اون بالا بریم منم قبول کردم .از اونجایی که حالم اصلا جالب نبود موقع برگشتن از اون سراشیبی تند تند میدویدم洛宝贝0011باید یه کاری میکردم غیر قابل تحمل بود یهو زنداییم داد ز مواظب باش خودتو به کشتن ندی!洛宝贝0001بالا خره من جای دستشویی هارو پیدا کردم و خلاص شدم洛宝贝0045

بعددش گفتم  حالا بیا دوباره بریم ببینیم کی برنده میشه .برنده شدم!

تاب و پارک سرسره هارو پیدا کردیم رفتیم بازی سر همین غذیه شلوار لیم یه کوچولو رنگ گرفت ولی حال داد بهاره(دختر داییم ابجی فاطمه 2 سالشه)همچین با مزه میگفت عمو منو ببر از این تونلیا

داداشم دیشب اعصابم رو بهم ریخته بود洛宝贝0022منم روی سرش کلی دادو بیداد کردم

洛宝贝0023

امروز امتحان فارسی داشتیم انشاش دستامو شکست.洛宝贝0023

بعدش مامانم اومد دنبالمو رفتیم خونه .رفتیم کفش بگیریم زیاد جالب نبودن

و برگشتیم خونه.جاتون خالی کلی ازگیل خوردیم.

بعدشم خاله سکینم زنگ زدو بامامانم راجب شرایط و این جور چیزا حرف زدن خوب بود

 

امروز در حد مرگ هوا گرمه دارم میپزم .راستی شما اب طالبی دوس دارین؟من که عاشقشم

خوب حرفام تموم شد

نظر یادتون نره به وبلاگ های دیگمم سر بزنید دوستون  دارم بای بای

جمله نوشته ها:در جنگ کوروش و پادشاه روم در برابر یم دیگر ایستاده بودند.پادشاه روم گفت:ما برای شرف میجنگیم و شما برای ثروت و کوروش هم با کمال ارامش به او گفت:هرکس برای نداشته هایش میجنگد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الوا
6 خرداد 92 16:31
سوگنددیگه جای من و هستی اونجا نیست
تو بیا تو جمع ما
من و مهسا و هستی
میای؟
بهت رمز بدم میتونی بیای؟
ایولاااااااااا

اومدم
الوا
6 خرداد 92 16:32
رمز:1568125 بیای ها شرکت کنی ها میخوام کتاب منتشر کنم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الوا
12 خرداد 92 14:48
هواست به صفحه باشه الان این روزا کامپیوتر و لب تاب گرونه زدی خرابش کردی 1 روز میسپارمت دست مدیر تا وتو پاک کنه ها خخخخخخخخخخخخخخخخ