وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

مسابقه ی وبلاگی

1392/3/15 13:00
نویسنده : سوگند ❤سپیده
197 بازدید
اشتراک گذاری

 

بزرگترین ترس از زندیگیت؟

خوانوادم ازم جدا شن

اگه 24 ساعت نامرئی شی چیکار میکنی؟

میرمتوی اهرام ثلاثه تا ببینم دنیا دست کیه و یه سری به پلوتو و اقیانوس ها هم میزنم داخل بدن انسان هم میرم(مثل ادیبو)

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟

کلی ارزو کنم

از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟

هاپوی پشمالو کوچولو

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

دلیر/لوراکس/ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ولی بیشترین دلیر ولی اگه منظور سریال باشه فینیس و فرب و ادگار و الن

در پختن چه غذایی تجربه نداری؟

همه ی غذا ها به جز نیمرو که دارم یاد میگیرم ولی توی تزئین میوه و خورد کردنش حرف ندارم(اعتماد به سقف)

اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟

معمولم تو دهنم هوا  میکنم یا ناخونم و میجوم و دستامو محکم فشار میدم

با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

اورانیوم دلش واسه دریا تنگ شده بود از معدن رفتو به دریا رسید خیلی خسته بود که یهو یه مرغ اونو خورد بعدشم مرد

دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

بنی ادم اعضای یکدیگرند                که در افرینش ز یک گوهرند(سعدی)

ای عشق الله الله                            سرمست شو شهان شو(مولانا)

اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

برم اینده و یا مدیر عامل سامسونگ یا اپل و یا ناسا و دانشمند ارشد بیولوژی شم

عاشق چه رنگی هستی چرا؟

بنفشچون خیلی دوسش دارم. ابی چون بهم ارامش میده .لی سبزم بخاطر درختا و سرسبز دوس دارم ولی از همه ی رنگا خوشم میاد

اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

انگلستان چون عاشقم امریکا چون واسه ناسا بیولوژی اکسفورد باید برم(شاید بگین چه خیال پردار)

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

فعلا بی گوشیم ولی عاشق اینم:شاید زندگی ان جشنی نباشد که انتظارش را داشتی ولی حالا که به  ان دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقصو این:خاطرات چوب های خیسی هستند که نه میسوزند و نه خاکستر میشوند پس انها را با خاطرات خوب بسازید

 

 

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

جدا از خانوادم اوا و مریم و فاطمه

اگه شد دایی جوادم البته خیلی از خانوادم هستن دقیق نمیدونم

اگر قرار بود کسیرو ملاقات کنید؟

کوروش هخامنش خدا بیامرزتش ولی تیلور و رییس ناسا و دانشمند ارشد بیولوژی .جده فره پادشاه معروف مصر برای اهرام ثلاثه.ابو علی سینا و دانشمندان

اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

امکان نداره/دروغ

اسم دیگه برای وبلاگت؟

دنیای من /خاطرات زیبای زندگیم

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

شلیل چون خیلی دوسش دارم شایدم گیلاس و خیار

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

دل رحم بیش از اندازه/تنبل و کمی شلختته/عاشق اینترنت که اونم بیش از اندازس

کاشکی.........دنیا بدون بدی و دروغ و گناه باشه و علم خیلی پیشرفت کنه همه ادم خوبی بشن و دیگه تبعیض بخاطر پول و یا رنگ پوست نباشه و تکنولوژِ پیشرفت کنه و مردم بیشتر به محیط زیست اهمیت بدن

ممنون از مریم جون

من:

هانیه جون و اوا جون و پارمبن جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم--------❤
15 خرداد 92 21:11
سلام عزیزم
برو توی سایتfay.irمی فهمی چجوری باید درست کنی
نه اگر تو نی نی وبلاگ حذف بشه تو اونجا هم حذف میشه


مرسی دوست گلم
آوا
15 خرداد 92 21:51
سلام نشد رمزرو عوض کنم میخوام این بار کچ گیری کنممن باید برای شرکت توی مسابقه چیکار کنم






هانیه
16 خرداد 92 12:11
باشه عزیزم حتما شرکت میکنم
هانی
16 خرداد 92 12:12
وااااااا
سوگند
یعنی چی؟خوب شغلش.....
تو اداره ی گاز کار میکنه
ولی ماکلی خانواده ی محمد زاده داریم ها
چی شده؟

تو وبت نوشتم