وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

مسابقه ی وبلاگی

1392/3/21 23:21
نویسنده : سوگند ❤سپیده
233 بازدید
اشتراک گذاری

اگر ماهی از سال بودم..

یا فروردین بودم یا تیر یا مهر تیر تولده خودمه

اگه روز از هفته بودم....

 چهار شنبه بودم اخه از اونجا به بعد طعتیلیه شایدم شنبه چون اول هر چیزی رو دوس دارم

اگر عدد بودم....

8 یا 4 یا 12 دوسشون دارم به خصوص 8 رو

اگر جهت بودم ...

شمال به سمت موفقیت و هوای خوبو یا جنوب به سمت بوشهر عزیزم

اگر همراه بودم...

صد در صد خوانوادم

اگر نوشیدنی بودم...

اب طالبی خوشمزه!

اگر گناه بودم...

من هیچ گناهی نیستم ثوابم(اعتماد به دیوار)

اگر درخت بودم....

یا چوب سرخ که نایابه یا هم از اون درختا که ساقش پهنه بعدش برگاشم شبیه دایره میشه

اگر میوه بودم...

هلو/خیار/شلیل

اگر گل بودم...

گل رز مورد علاقه ی مامانم گل نرگس

اگر اب و هوا بودم...

ملایم که با همه جور باشم شایدم شرجی

اگر رنگ بودم..

فیروزه ای یا بنفش جدیدا عاشق فیروزه ای شدم

اگر پرنده بودم...

طاووس/دوسش دارم

اگر صدا بورم..

پیانو و یا ویالون

اگر فعل بودم...

یه چیزی تو مفهوم این:خواستن توانستن است

ساز بودم...

پیانو و ویالون سازهای مورد علاقه ی خودم

اگر عضوی از بدن بودم...

مغز /دوس دارم بدونم چه جوری فکر میکنم؟

بخشی از طبیعت بودم...

دریا صدای موج رو دوس دارم البته توی صبح

اگر حس بودم...

امید داشتن/اعتماد به نفس

ممنون پارمین و ساغر جون

من میناجون/اواجون/سادنا جون/ویندی جون

بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عطرین
22 خرداد 92 0:31
چه مسابقه جالب از حس هات خیلی خوشم اومد عزیزم


مرسی ممنون کاکشی وب داشتین
ساغر
22 خرداد 92 10:14
سوووووووووووگندددددددد تو دقت کردی من کیارو دعوت کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیشترش مثل همههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عب نداره بابا خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مینا
22 خرداد 92 10:45
لینکی عزیز ممنون که دعوتم کردی راستی بیا گپ کار واجب باهات دارم