وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

تولدمه هوووووووووووورررررررررا

1392/4/8 9:33
نویسنده : سوگند ❤سپیده
211 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکیننایت اسکین

 

 

سلام سلام صد تا سلام به خوشحالی روزی که متولد میشی

امروز توووووووووووووووووولدمه

هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا

من   ساله شدم

 

حالا جشن شروع میشه

مهمونا هم دارن میان

خوش اومدین

حالا برقصیم و شعر بخونیم

想念熊0027

اینم کیک تولد

کادوی ها هم که دارن میرسن

مرسی از همه 

دوستون دارم نظر بدینا یه نظر کوشولو هم بسه مرسی بای بای 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

sanaz
8 تیر 92 10:42
تولد تولد تولدت مبارک اینم کادوی من: ╔═══╗ ♪ ║███║ ♫ ║ (●) ♫ ╚═══╝♪♪ یه آیپد خوشجیل موشجیل ایشالا 120 ساله شی
آناهیتا
8 تیر 92 10:46
.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
هستی.
8 تیر 92 12:01
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه مثل امروز شاد وخوشحال باشی.
مینا
8 تیر 92 14:45
تفلدت مبارک عزیزم من لینکیدمت
یلدا
8 تیر 92 14:56
سلام تولدت مبارک گلم ایشالله 120 ساله شی ایشالله به ارزوت می رسی
مهسا
8 تیر 92 17:20
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممممممممم
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 18:10
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 18:10
تولودت مبارک
ساغر
8 تیر 92 18:33
سوگند این دیگه حق ماست واقعا حق ماست تورو خدا جون اجی ساغر عکستو بزار توی وبت رمز خواستنن ده تورو خدا التماس التماس التماس سوگند تروروخدا خواهش ازت میکنم من تاحالا تورو ندیدم
مامانی ساغر
8 تیر 92 19:30
سلام گلم تولدت مبارک باشه ساغر امروز بخواتر تولد تو خیلی خوشحال بود
جولیا
8 تیر 92 19:31
به به خانومی تولدت مبارک ساغر تاکید کرده بیام وبت بهت تبریک بگیم من ارغوان هستم دختر عموی ساغر بهم میگن جولیا توی گرگان زندگی میکنم و 14 سالمهــــ یه وب هم دارم بعدا از ساغر بپرسی بهت میگه
محمد دایی ساغر و بابای روژینا
8 تیر 92 19:32
عزیز من گل من تولدت مبارک هزار ساله شی الهی
منا و هادی
8 تیر 92 19:33
فدای دختر گلم شم تولدت مبارک باشه با ارزوه ای خوب راستی ما همه ساغری هستیم هههههههه اسم دختر منم سوگنده و اسم اون یکی دخترم سپیده
مهسا
9 تیر 92 9:06
عزیزم خوشبختم منم تولدم 8 روز دیگست مهم اینه که دوتاییمون تیری هستیم
الی مامی آراد
9 تیر 92 19:56
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
نی نی جیگیلی(موسس ستاد)
10 تیر 92 13:06
سلام از ستاد تبلیغاتی نی نی ها مزاحم میشم اگه دوست داشتین بنر نی نی شما رو هم بزنیم تو ستادمون اجازه هست؟ فقط یه شرط داره به جیگیلی ما(موسس ستاد) هم یه رای بدین! به بقیه هم بگین شاید یه 2 تا رای بیشتر واستون جمع شد! _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ نظر هم یادتون نره!