وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

یه شب عالی

1392/4/9 20:23
نویسنده : سوگند ❤سپیده
147 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام دیشب گفتیم خونوادگی باشه بابام قرار بود که واسم دوربین بگیره دیگه اومد گفت نگرفتم و اینجور چیزا میخوام واست از این دوربین چینی ها بگیرم منم ناراحت شدمHONG女孩0008 ولی فکر کردم شاید دروغ میگه رفتم یواشکی سوییچ زاپاس بدون اینکه هیچ بفهمه برم و نگاه کنم منو مامانم با هم رسیدیم؟؟؟!!!!HONG女孩0006مامانم هم داشتشه همین کارو میکرده که دیگه بیخیال شدیم غروب بابام یهو دوربین رو دراورد همونی که میخواستمdv300fاون مدل ای که صفحش میچرخید اصل نبوده و فروشنده گفته اینو بگیر خلاصه منم باهاش کلی ور رفتم و زدمش به شارژ بعد رفتیم بیرون سام بخوریم رفتیم تو یکی از بهترین رستوران های گنبد مثل رستوران مهتاب بود پیش غذا سالاد ماکارونی خوردیم غذای اصلی مرغ بریون دسر هم یه جور کارامل و ساعت 12 برگشتیم خیلی خوب بودHONG女孩0010

مرسی بابا و مامان جونمHONG女孩0013

حالا امروز من بعد باشگاه رفتم حمام سینا هم درو قفل کرده بودو مامانم هم رفته بود 5 دقیقه خونه داییم منم جیغ میزدم گفتم اخر بیام درو بشکنم که مامانم اومدو درو باز کرد امروزم کلاس زبان داشتیم

بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساغر
10 تیر 92 9:57
از اون جیغ زدنت کلی خنیدم.....ودر شکستنت و سینا هم عجب کارایی که نمیکنه ها
خاله نوشين
11 تیر 92 9:37
مرسي عزيز دلم لطف كردي دوربينت هم مبارك
مینا
11 تیر 92 16:50
من تازگیا یه فکری کردم اینم فکرم:

هرکی که دوست داره میتونه شرکت کنه

شما هرمطلب - تست هوش - ترول - و......

مطالب جالب دیگه ای رو که دارید

برام بفرستین با تلگراف تا من به اسم خودتون ثبتش کنم

همه نی نی وبلاگیا میتونن شرکت کنن

ها تا یادم نرفته بگم:

بعد من بین تمام مطالب شما نظر سنجی می ذارم

وبه هرکی رای بیشتر اورد جایزه میدم

جوایز:

نفرات اول تا پنجم : 30 تا نظر + 1 ماه اسمشون به عنوان برترین افراد مسابقه در پست ثابت وبلاگ قرار داده خوا هد شد

نفرات ششم تا دهم : 10 تا نظر + 5 نظر خصوصی

پ.ن : اگر افراد مسابقه بیشتر از 10 نفر شوند مسابقه برگزار خواهد شد در غیر اینصورت

مسابقه بی مسابقه....

پ.ن: همه تا هفته دیگه جمعه فرصت شر کت دارند و 2 روز بعد هم نتایج اعلام میشه

پ.ن: این مسابقه فقط برای نی نی وبلاگی هاست

هرکی خواست به کسی رای بده فقط نظر خصوصی بده وگرنه رای قبول نمیشه

فقط رای ها در همون پست مسابقه باید داده بشن

هرنفر میتونه به 5 نفر رای بده و باید حتما وبلاگ داشته باشه چه بلاگفایی باشه و....

همه میتونن رای بدن

نحوه شرکت در مسابقه :

همه باید فقط با تلگراف و نظر خبر بدن و اسم و ادرس وبلاگ رو هم بدن در غیر این صورت مطلب ثبت

نمیشه

کسانیکه تصویر دارند مانند ترول باید ادرس عکس اپلود شده روتو تلگراف بهم بدن یعنی عکس رو

اپلود کنن و ادرس رو بدن...

کسانیکه مطلب دارند مثل تست هوش و... باید مطلب رو تلگراف کنن و بهم بدن




مسدودی!
آنه شرلی
17 تیر 92 10:03
سلام بیا یه کاری کنیم هر وقت آنلاینی توی متن نمایشی بنویس آنلاین وقتی هم آفلاینی بنویس آفلاین به هرکی هم که میتونی بگو