وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

طلسم.

1392/9/4 15:01
نویسنده : سوگند ❤سپیده
956 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

بالا خره طلسم شکسته شدو اومدم .

خیلی خلاصه و خداحفظ.خدا بخواد امشب اگه بیکار شدم پست تصویری داریم.(خدا کنه)

شنبه حالم بد بودو پروتوئین هارو درس داد.

یه شنبه امپول زدمیه .دندونمو درست کردمیه و امتحان فارسیه که هیچی نخونده بودمیه.(لوراکس حرف زدنش)

دوشنبه امتحان داشتیم. سه شنبه امتحان اجتماعی و علوم فیزیک خیلی خوب(از خانوم سهرایی خیلی خوشم میاد(دبیر علوم))

چهارشنبه هنر.و ریاضی که با امتحان این چهار شنبه پدرمون در میاد.

پنج شنبه جمعه ازمون قلم چی.

شنبه سلول هارو درس داد.به نظرم جبر سخته....هنوز واسه امتحان چهار شنبه استرس دارم خیلییییییییی

یه شنبه هم فناوری شیمی و 18 تا خمیازه من زبان و 20 شدن توی امتحانش.همچنین 

شرکت توی گرو سرود برای گرفتن نمره پرورشی.

راستی پای اوا هم دراومده.خدا کنه زود تر خوب شه.

امروزم که بترکه چشم حسود(از خود راضی!!)همه چشمم زدن که اره الان دبیر فارسی میاد میگه سپید بیست و الو بل اخرم شدم 17 و نمره اول یاسمین با 19 و 25.

کارش واقعا ناراحتم کرد که ورقشو بهم نداد تا غلطامو مقایسه کنم.واسش متاسفم.

فکر کنم عربی بیست شم.

قران امروز ازم پرسید.

افل

جمله نوشته: نچه شما درباره خود فكر می كنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است كه دیگران درباره شما دارند.

همواره بیاد داشته باشید آخرین كلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد.

خنده نوشته: اخرین بیت سعدی :

به جز قشر غضنفر ها که از دم خرند

بنی آدم اعضای یکدیگرند !

قصد توهین ندارما به نظر جالب اومد.

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عشق یعنی
5 آذر 92 10:54
خی خدا رو شکر که بهتر ی و حسابی از عهده درسهات بر میای
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنونم
parmin
10 آذر 92 22:03
سلام دوست جونی ببخشید خیلی وقته که سر نزدم دلم برات تنگ شده بود درس هامون خیلی سخته نه؟!؟ دوست دارم
عاطفه
15 آذر 92 12:32
تو اسمت سپیده است یا سوگند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوگند ❤سپیده
پاسخ
یه جورایی:هر دو