وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

پست تصویری

1393/1/21 18:40
نویسنده : سوگند ❤سپیده
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــــــ

اینم پست تصویری که خیلی وقت بود میخواستم بزارم

**************************

اول این عکس سینا بود که خیلی دوسش دارم

 

یه عکس از طبیعت(روز سیزده بدر)

 

جاییه که ما بهش میگیم کلزا و اینجاها خیلی زیاده 

 

این عکسیه که از طبیعت گیلان گرفتم و خیلی دوسش دارم

 

این عروسکی رو که میبینید یک یادگاری بزرگ از بوشهر...بیشتر از 15 بار با من راه بوشهر تا گلستان رو طی کرده..فکر کنم سوار هواپیما هم شده و من خیلی دوسش دارم.

 

هدیه ای که دریافت کردم و خیلیــــــــــــــــــ دوسش دارم

 

مدلی که فاطمه دختر داییم برای عیدی دادن درست کرده

 

پوریا جونی پسرداییم که ماشالله اینقدر ورجه وورجه کرد نذاشت ازش یه عکس خوب بگیرم

 

شکوفه های البالو توی باغچه مون(توی همون باغچه های فینگگیلیمون بابام درخت و کلی چیز دیگه کاشته)

 

یک ساعت پیش رفتم از سینا داداشی با همین تیپ خوشگلش(ههه)عکس گرفتم

 

خوب اینم پست تصویریمون بود.فعلا بای.راستی جدا خنده نوشته فقط جنبه خنده داره و توهین نمیکنم.

 

جمله نوشته: زندگی مثل دوچرخه سواری است. برای حفظ تعادل باید حرکت کنید.

خنده نوشته:پسره به دختره گفت:اسمت چیه؟

دختره گفت:شمع گل پروانه اسمم هستش ترانه.توچی؟

پسر گفت:گاو خر طویله اسم منم خلیله!

 

پسندها (1)

نظرات (8)

عشق یعنی
21 فروردین 93 19:46
وای عجب عکس های خوشگلی گرفتی واقعا هنری عکس گرفتی ها چه جاهای خوبی رفتی دلم برات تنگ شده بود .
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنونم
مينا
25 فروردین 93 0:15
عزيزم اتفاقي با وبلاگت اشنا شدم. قلمتو دوست دارم و پستهاتو خوندم. اميدوارم به نوشتنت ادامه بدي. راستي در مورد دبيرت هم خيلي ناراحت نباش شايد بعدي ازينم بهتر باشه. اميدوارم در تمام مراحل زندگيت موفق باشي گلم. اوووو عين مامان بزرگا حرف زدماا
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون
ســــــ✘ــــاغر
1 اردیبهشت 93 20:36
وااااااااای قلبمو اوردی توی دهنم بابا دخمل! اون ماهی که واقعی نیست؟؟ وای سکته کردم!چقدر ترسناکه!نمیترسی ازش؟
سوگند ❤سپیده
پاسخ
نه بابا تو ترسویی
مریم طلایی❤
10 اردیبهشت 93 20:54
وای چه طبیعت زیبایی.... واقعا قشنگه سپیده.....! شکوفه های آلبالو هم همینطور
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنونم..شکوفه ها البالو شدم همشونم خوردم
مریم طلایی❤
10 اردیبهشت 93 20:56
کمرنگی سپیده
سوگند ❤سپیده
پاسخ
دیگه اومدم
مریم طلایی❤
10 اردیبهشت 93 20:58
من حدود 5 سال پیش رفتم گیلان خیلی دلم میخواد دوباره برم....!
سوگند ❤سپیده
پاسخ
جای خیلی قشنگیه
خاله صبا
22 اردیبهشت 93 19:59
سلااااام به وبلاگ منم سر بزن سوگند خانوم من و جرقه خوشحال میشیم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون
یسرا سادات
4 مرداد 93 1:48
سلام عزیزم وبت خعلی باحاله جریان این ماهیه چیه؟؟؟