وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

روزهای تابستونی

1393/4/17 11:25
نویسنده : سوگند ❤سپیده
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم

روزها میگذره و ماه رمضون هم اومد که من از این ده روز شیش روزشو گرفتم چون دوسه روز به شدت مسموم بودم و حسابی جونم دراومد...غمگین

داداش بنده روز به روز خودشیرین تر بوسمیشه و فردا کل خونواده ی پدری میان خونمون افطاری..آرام

دوسه روز قبل ماه رمضون رفتم خونه محدثه شون و روز خیلی خوبی رو باهم گذروندیممحبت

اقا این اینترنت ما زرتی زد تو حالمون و تموم شد...گریهولی در کمال ناباوری صبح فردا دوباره شارژ شده بود..عینکالبته من کار اشتباه یا دانلودی نکرده بودم که اینترنت سه ماه تو یه ماه تموم شدتعجب و بعد معلوم شد که ویروس کش جان خودشو اپدیت میکرده و نت مارو تموم...عصبانی

پنج شنبه (همون روز یکه نت نداشتیم..)خونه عممشون دعوت بودیم و بعد افطار بدو بدو رفتیم اداره که بریم اینترنتخندونک مریم رفت تو یه اتاق و منم توی اتاق..خندونکفلش زدم و اهنگ گذاشتم زدم گوگل که فهمیدم این لامصب مشکل داره و غیر نی نی وبلاگ هیچ سایتی رو باز نمیکنه..قهرولی شبه خوبی بودآرام

جمعه هم خونه محدثه شون دعوت بودیم که بعد افطاری با اینکه گوشی سادات قفل بود ولی میتونست عکس بگیره و منو محدثه و سادات الهه یک عالم عکس سلفی گرفتیم..حسودخندونکچشمکمثال هایی از ژست هابودند.

جام جهانی 2014 هم حسابی بنده رو فوتبالی کرده و امشبم که المان برزیل بازی داره و منم هردوشون رو دوست دارم!!

نیمار بیچاره رو هم که زدن ناقص کردن رفت..!گریه

اره دیگه این بود حال و احوالات من.اهان راستی نظر دهی بلاگفا و میهن بلاگ کلا خرابه!!

جمله نوشته:شکوه ارزو را 

بازگو کن

ندار از هیچ کس باکی,هراسی

به هر چیزی نمیخواهی

بگو نه

اگر راه رهایی زیر سنگ است

تمام کوه را زیر رو کن

وگر بشکست جام ارزویت

طلاتم های دریا را سبو کن.ژاله اصفهانی

 

خنده نوشته:یارو کف دستش می خاره می گه پول می خواد بیاد، گوشش می خاره می گه دارن پشت سرم حرف می زنن، کف پاش می خاره می گه میخوام کتک بخورم. اصلا به این فکر نمی کنه که یه حموم بره همه چی درست می شه

پسندها (7)

نظرات (19)

ناشناس
17 تیر 93 11:29
وبلاگ زيبايي دارين .سعي كنيد عكس بيشتر بزاريد تا مطلب.از همه چيز گفتيد الا كوچولو ها!!
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنونم..به دلیل حال بدم از این چند روز عکس نداشتم که بزارم.کوچولو هم که اگه دقت کنین راجب داداشم که سه سالشه مینویسم.
مهسا خانوم
17 تیر 93 13:58
سلام.خوشحالم که بهت خوش گذشته
مریم مامان آیدین
17 تیر 93 14:28
سلام خانومی نماز و روزه هات قبول و بلا به دور ایشالا که با اقوام افطار خوش بگذره و جوک خیییییییییییییییلی قشنگی بود
سوگند ❤سپیده
پاسخ
مرسی
مهسا خانوم
18 تیر 93 18:35
اپم.بیا منتظرم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
نظردهیت خرابه
دنیا
19 تیر 93 18:56
سلام سوگند جون ببخشید که واسه تبریک تولدت دیر شد ولی خوب همین الان تولدتو تبریک میگم امیدوارم سالهای سال عمر کنی و مایه ی افتخار خونوادت باشی عزیز دلم. چرا دیگه سر نمیزنی به وب من عزیزم؟؟؟
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ببخشید پاک یاد مرفته بود..ممنونم که به یادم بودی
دنیا
21 تیر 93 14:10
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
مامانی (دلارام)
21 تیر 93 15:36
پاک کردم چرااااااااااااااااااااااااااا عصبانی میشی هان ؟
مامانی (دلارام)
21 تیر 93 15:43
دوباره برو ببین بعد بگو
ساغر
21 تیر 93 17:05
حالا نظر همه تایید وجواب دهی میشه جز من میدونم! اره نیمار ... ولی برزیلی ها بدجور سوراخ سوراخ شدن از المانی ها خنده نوشتت لایک داشت و اینکه من اصلا روزه نرفتم
سوگند ❤سپیده
پاسخ
فدا سرت که نگرفتی... ببین خانوم تایید کردم...ساغر چیکار کنم نظردهی ها به جیز نی نی وبلاگ همه داغونن.. بریزیلو که اصلا نگو...من برزیلو با نیمار دوست داشتم...و از هالک متنفر بودم.. در نتیجه الان المانی ام...البته واقعا از قبل هر دوتایشونو دوست داشتما..
دنیا
22 تیر 93 19:00
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
مریم طلایی✿
23 تیر 93 0:14
سلام سوگند جون با تشکر از اینکه مطلبم رو خوندی و نظرتو وگفتی موفق باشی
مریم طلایی✿
23 تیر 93 0:15
من دارم وبلاگم و کامل منتقل میکنم بلاگفا
مریم طلایی✿
23 تیر 93 10:31
سوگند به وبلاگ زنگ انشا سری بزن...اگر دوست داشتی تو هم انشا بنویس
مریم طلایی✿
24 تیر 93 13:24
مدیر سایت گفتن که مطالب وبلاگت از فضای کلی حاکم بر سایت خارجه....و اگر همینجور پیش بره نمیتونید ادامه بدید
مریم طلایی✿
24 تیر 93 13:25
یه تصویر انتخاب کن بعد در موردش انشا بنویس و آدرس پستی که توش انشا نوشتی و بزار براش
مریم طلایی✿
25 تیر 93 16:32
سلامــــــــــ نه سپیده عزیز هدیه گرفتم این کتابو
مریم طلایی✿
26 تیر 93 13:56
نمیدونم چرا........ منم قالبو عوض میکنم در اسرع وقت و سادش میکنم
مریم طلایی✿
27 تیر 93 1:28
سلام چه ماجرایی داشتی با این مدادرنگی قرمز باشه رمز و بده تا قالب و بزارم.بنظرم فعلا کمی صبر کن شاید درست شد
سوگند ❤سپیده
پاسخ
مرسی.. باشه پس یکم صبر میکنم.
مریم طلایی✿
29 تیر 93 14:27
قالب خودم هم دچار مشکل شدعوضش کردم. حضورتان در وبلاگ زنگ انشارا تبریک عرض می نمایم!