وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

یه سیزده بدر توپ دوستانه!!

1392/2/3 19:19
نویسنده : سوگند ❤سپیده
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ما خیلی خوش گذشت در حد دنیا البته یکی دوتا اتفاق کوچولو افتاد که ارزش خراب کردن و نداشتنم خاطره ی خوب  نمیشه.اول ما ٥ نفر عقب نشستیمو زهرا هم یکی جلوی ما کلی اهنگ خوندیم .رسیدیم.رفتیم یه جا پیدا کردیم مشت!با اینکه صبحونه خورده بودیم یه چیزی مارو به غذا میکشوند و ما هم رفتیم و کلی خوردیم.

به زور دوربینو از بابام گرفتم .چند تا عکس گرفتیم و رفتیم والیبال بازی و همینجوری گشتیم و گردیدیمو بازی کردیم خوشحال و خندون بودیم که وااااااااااااای نهگریهبارون گرفت از اونجایی که من چترمو اورده بودم رفتیم زیر الاچیق بهد از یه ربع بارون قطع شد والیبال بازی کردیم رفتیم کنار رودخونه کلی هم چایی خوردیم نهار ٥ نفرمون پیراشکی بود مام رفتیم به معلما دادایم که بعدش تصمیم شد هرکی دونفر دونفر  بره بگرده و یه چیزی کشف کنه که سر همین قضیه یه اتفاق کوچولو افتاد البته من این وبلاگو برای خوشی ساختم نه نارارحتی پس ولش بعد همه رفتیم زیر پتو کلی ترشک خورردیم.من بیچاره که دوتا امپول دیشب زده بودمخنثیبازم تعصیری نداشت و سرفه گرفتم اما به لطف این ماده شیرین یعنی عسل این سرفه ها کم شد.نمیدونید چند نفرر اهنگ گوش داده بودن و خلاصه بعد ٤ سال اردوی خوبی بود ولی میتونست از این بهترم باشه.حالا بیخیال ما کلی عکس

رفتیم و بعد منو فاطمه(دختر دایی جونم)یه دخترو که از سه سال پیش باهاش عکس گرفته بودیمو پیدا کردیم و دوباره عکس گرفتیم اهنگ ٢٢ تیلورم گذاشتیم کلی حال داد.ولییییییییییییییییی ما فقط ١٧ روز دیگه امتحان تیزهوشان داریم .

حالا یه سوال

 ما یه دونه از این دوربین خبر نگاری ها(البته منو فائزه این اسمو روش گذاشتیم)داریم بخاطر همین تصمیم گرفتیم یه دونه از این کوچیکا بخریم به نظرتون کدومش

یکیشون دوربین جلو داره و وای فای

یکیشون عکاسی سه بعدی میگیره و لمسیه

مامانم میگه دومی حالاا شما مشخصاتشو ببنیدو بهم بگید.فعلا بای

Samsung DV300F

سامسونگ DV300F دوربین کامپکت دیگری از این شرکت است که از دو ویژگی خاص، یعنی نمایشگر دوم و Wi-Fi داخلی بهره می‌برد. این دوربین در ضمن مجهز به سنسور تصویر 16 مگا پیکسلی CCD و لنز بسیار عالی 25-125 میلی متر با توانایی زوم 5 برابر و کمینه‌ی نسبت کانونی عالی f/2.5 می‌باشد. نمایشگر جلویی این دوربین قطری در حد 1.5 اینچ دارد و برای عکاسی از خود به کار می‌رود. از طریق Wi-Fi نیز می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را به صورت بی‌سیم به رایانه، گوشی یا تبلت خود منتقل نمایید. در ضمن عکس‌ها و فیلم‌ها بر روی کارت حافظه‌ی micro SD ذخیره می‌شوند. در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:دوربین فشرده و کوچک - وزن 133 گرم
مشخصات حسگر و تصویر:حسگر CCD با کیفیت 16.4 مگاپیکسل - اندازه 1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
فیلم:ابعاد HD - سرعت 30 فریم بر ثانیه
لنز:25-125 میلیمتر - بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر - لرزشگیر تصویر - زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
عکسبرداری:سرعت شاتر از 1/2000 ثانیه تا 8 ثانیه - ایزو اتوماتیک و 80 و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 و 3200 - دارای فلاش داخلی با برد 4.1 متر - تکنولوژی تشخیص چهره - تکنولوژی تشخیص لبخند
صفحه نمایش:3 اینچ با رزولوشن 460,000 پیکسل - صفحه نمایش جلو - Live View
سایر مشخصات:ذخیره بر روی کارت حافظه Micro SD Card up to 2GB, Micro SDHC up to 8GB, SDXC up to 64GB - تکنولوژی بی سیم - باتری یون لیتیوم استاندارد
 
 
:: نقد و بررسی Samsung DV300F
از نظر ظاهری، DV300F ظاهری کاملا شبیه به دوربین‌های کامپکت دیگر دارد. این دوربین ابعاد 95X57X18 میلی متر را ارائه می‌دهد که علاوه بر فوق‌العاده کوچک بودن، با قطر تنها 18 میلی متر یکی از باریک‌ترین دوربین‌های ساخته شده تا به این تاریخ نیز هست. بدنه از فلز خش دار مشکی رنگ ساخته شده و فوق‌العاده شیک می‌باشد. اما تفاوت اصلی این دوربین با مدل‌های معمولی، در نمایشگر دوم 1.5 اینچی آن است. نمایشگری که می‌تواند برای عکاسی از چهره‌ی خود عکاس استفاده شود که کاملا کاربردی است. اما کاربرد دیگر آن می‌تواند در نمایش تصاویر جذاب و جلب توجه کننده برای کودکان باشد تا به بهانه‌ی آن تصویر به دوربین نگاه کنند و بتوانید عکسی تمام رخ از کودک بگیرید.

ویژگی بسیار عالی دیگر این دوربین، لنز 25-125 میلی متر آن می‌باشد. این لنز در فاصله‌ی کانونی 25 میلی متر حالت واید بسیار خوبی را ارائه می‌دهد تا بتوانید در یک عکس، میدان دید بزرگی از یک چشم انداز گسترده‌ی طبیعی را ثبت کنید. این در حالیست که توانایی زوم 5 برابر می‌تواند برای گرفتن عکس‌های پرتره هم مناسب باشد. اما ویژگی بسیار عالی این لنز، کمینه‌ی نسبت کانونی f/2.5 آن در حالت واید است. این کمینه‌ی نسبت کانونی بسیار عالی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در شرایط نوری نزدیک به تاریکی هم با سرعت‌های شاتر بالاتر عکاسی کنید. این لنز فوق‌العاده سریع است. بنابراین علاوه بر ویژگی بسیار واید بودن، به ویژگی بسیار سریع بودن هم مجهز می‌باشد. اما در هنگام زوم کامل با f/6.3 چندان لنز سریعی نمی‌باشد. اما برای اینکه لرزش دست شما منجر به تارشدگی تصویر نشود، همانند هر دوربین امروزی پیشرفته‌ی دیگری، DV300F هم مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر می‌باشد تا همواره بتوانید عکس‌هایی شارپ بگیرید.
 
 
 
 
Samsung MV800
Samsung MV800
MV800 نام دوربین کامپکت و جدید شرکت سامسونگ است که مجهز به سنسور تصویر 16.1 مگاپیکسلی و نمایشگر چرخنده‌ی لمسی برای عکاسی از زوایای خیلی تند می‌باشد. با قطر تنها 18.3 میلی متر، این دوربین مجهز به لنز واید 26 میلی متر با توانایی زوم 5 برابر با لرزش گیر اپتیکال تصویر، توانایی ضبط ویدیویی 720p HD در 30 فریم بر ثانیه، نمایشگر 3 اینچی لمسی، توانایی عکاسی سه بعدی و عکاسی پانوراما، جلوه های ویژه و فن آوری intelligent Smart Auto برای عکاسی کاملا اتوماتیک می‌باشد. این دوربین به رنگ های مشکی، سفید و قرمز ساخته شده است.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:دوربین فشرده و کوچک - وزن بدنه بدون باتری و کارت حافظه 121 گرم
مشخصات حسگر و تصویر:حسگر CCD با کیفیت 16.4 مگاپیکسل - اندازه 1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
فیلم:ابعاد HD - سرعت 30 فریم بر ثانیه
لنز:26-130 میلیمتر - بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر - لرزشگیر تصویر - زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
عکسبرداری:سرعت شاتر از 1/2000 ثانیه تا 8 ثانیه - ایزو اتوماتیک و 80 و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 و 3200 - فلاش داخلی با برد 3.2 متر - تکنولوژی تشخیص چهره - تکنولوژی تشخیص لبخند - عکاسی سه بعدی
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی 3 اینچ - Live View
سایر مشخصات:ذخیره بر روی کارت حافظه MicroSD - باتری یون لیتیوم استاندارد
 
 
:: نقد و بررسی Samsung MV800
MV800 نام دوربین کامپکت و جدید شرکت سامسونگ است که مجهز به سنسور تصویر 16.1 مگاپیکسلی و نمایشگر چرخنده‌ی لمسی برای عکاسی از زوایای خیلی تند می‌باشد. با قطر تنها 18.3 میلی متر، این دوربین مجهز به لنز واید 26 میلی متر با توانایی زوم 5 برابر با لرزش گیر اپتیکال تصویر، توانایی ضبط ویدیویی 720p HD در 30 فریم بر ثانیه، نمایشگر 3 اینچی لمسی، توانایی عکاسی سه بعدی و عکاسی پانوراما، جلوه های ویژه و فن آوری intelligent Smart Auto برای عکاسی کاملا اتوماتیک می‌باشد. این دوربین به رنگ های مشکی، سفید و قرمز ساخته شده است.
از قسمت جلو، این دوربین خیلی شبیه به دوربین ST95 می‌باشد. هرچند که MV800 از نظر قیمتی، یک دوربین ارزان قیمت است، ولی عملکردهای آن در سطحی کاملا بالاتر قرار دارد. پیش از این شاهد دوربین های کامپکت نشانه و عکسی از سامسونگ با دو نمایشگر بوده ایم، اکنون سامسونگ این دوربین را مجهز به نمایشگر چرخنده کرده است. لولای این نمایشگر در قسمت بالا قرار گرفته و توانایی چرخش 180 درجه ای دارد. بدین ترتیب حتی برای عکس برداری Self Portrait یا عکاسی پرتره از خود هم کارایی دارد. بعلاوه از نمایشگر می‌توان برای نگه داشتن دوربین در زوایای خاص استفاده کرد، هرچند که به طرفین چرخش نمی کند ولی به هر صورت بودن آن بهتر از فقدان آن است! با ابعاد 92X56.2X18.3 میلی متر، همانطور که گفتیم؛ MV800 در باریک ترین نقطه تنها 18.3 میلی متر قطر دارد. این دوربین تنها 121 گرم وزن دارد. به راحتی می‌توانید آن را در جیب خود جای دهید.
به دلیل میزان فلز بیشتری که در ساختار دوربین به کار رفته است، در کل MV800 کیفیت ساخت بالاتری را نسبت به دوربین های کامپکت دیگر ارایه می‌دهد. این دوربین همانند گوشی های تلفن همراه از کارت حافظه‌ی Micro SD به جای SD استفاده می‌کند که ابعاد کاملا کوچکتری دارد. به جز آن یک حافظه‌ی داخلی 10 مگابایتی نیز درون دوربین وجود دارد. بدنه‌ی این دوربین فاقد هرگونه دستگیره‌ی مشخص است که البته این مشخصه‌ی بیشتر دوربین های کامپکت می‌باشد.
اما همانطور که گفتیم این دوربین مجهز به لنز واید 26 میلی متر با توانایی زوم 5 برابر است. این لنز ساخت کمپانی آلمانی اشنایدر کروزناخ می‌باشد و کیفیت خیلی عالی را ارایه می‌دهد. کمینه‌ی نسبت کانونی ارایه شده توسط این لنز F/3.3 می‌باشد که نسبتا خوب است.
دکمه‌ی پاور در قسمت بالای دوربین قرار دارد. با فشردن آن دوربین در عرض کمتر از 2 ثانیه روشن و آماده‌ی عکاسی می‌شود. بزرگترین دکمه در قسمت بالای دوربین همان دکمه‌ی شاتر می‌باشد. پیرامون آن را اهرم زوم در بر گرفته است. اما به جز آن در قسمت پشت دوربین یک دکمه‌ی شاتر دیگر هم قرار دارد که در هنگام عکاسی از خود استفاده می‌شود. هنگامی که دکمه‌ی شاتر را می‌فشارید و عکس گرفته می‌شود، هر عکس JPEG فقط 1 ثانیه برای ذخیره شدن بر روی کارت حافظه نیاز دارد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

hanieh
4 اردیبهشت 92 14:11
سلام عزیزم
ما که عموم از امریکا دومی رو واسمون فرستاده
بهتر از این نمیشه
عالی
بهترینه
یه عکسای باحالی میگریه
ولی دست من نمیدنش
چون میگن زود خراب میشه
باید مواضب باشی
به سینا ندینش
همیننننننن


مرسي عزيزم.
f
4 اردیبهشت 92 15:59
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...................؟؟؟؟؟
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 92 19:10
دومییییییییی
قیمتاشم میذاشتی بد نبود


تو پرسشو پاسخ گذاشتوم