وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

بعد ازمون.......

1392/2/6 11:26
نویسنده : سوگند ❤سپیده
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من همین 1 ساعت پیش از امون برگشتمممممممم

هوا توپ و عالیه ......اصلا بهار احساس میشه

ولی من احساس سرما خوردگی میکنم که این یعنی مرگم موقتچشم

امتحان لغت از 15 نمره شدم 7 البته من کلا این هفته مریض بودم.

و امروز همه ی دفترچه ها تیزهوشان بودو خیلی هم سخت ولی خدا رو شکر من به موقع تموم شدم .

به وب داداشم برید عکسای بچه گی خودم هست

نظرتون راجب جمله نوشته ها چیه؟

خوب دیگه من باید برم اگه خوب بود نتیجه ازمونمو میزارم

پای پسر عموم شکسته البته چه جوری

اسی داشته دوچرخه سواری میکرده و خوشحال و خندون بوده کهماشین خورده بهش و پاش هم گیر کرده..

زن عموم داشت میمرد.......

ما هم رفتیم تازه میگه برم بازی ؟با اون پاش

حالا شما هم دعا کنید که نتیجه ازمونم خوب بشه فقط 14 روز دیگه.............تا امتحان تیز هوشان

جمله نوشته ها:اخلاق بد مانند لاستیکیست پنچر!تا تعمیرش نکنی حرکت نمیکینی

بااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)