وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

بدون عنوان

1392/3/12 11:41
نویسنده : سوگند ❤سپیده
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز مدرسه ها تموم شد هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووووووووووووووورا灵动宝贝0002

امروز هم پایان شیشم ابتدایی بود و هم پایان ابتدایی اخ چه حس جالبی

دیگه دارم از ابتدایی خداحافظی میکنم

خداحافظ ابتدایی ما میریم راهنمایی

امتحان هدیه خیلی سخت بود واییییییییییییییییی

واسه مایی که دوم امتحان کتبی هدیه اسمونمون بود واقعا سخت بود

معلمون گفت شما بخونین من خودم کلی کمکتون میکنم و از شانس بد ما معلممون مریض شد و امروز مدرسه نیومد بعد معلم پنجم اومد  حتی یه ذره هم راهنمایی نکرد من فکر کنم از نوزدهو نیم     تا بیست بشم 灵动宝贝0003

حالا جالب اینه که شکیبا سوال عید مسلمانان چه ویژگی هایی داردو مونده بود جلوی پنجر مراقب بود توی حیاطم ما بعدش من شدم شبیه گدا دارم فرضا گدایی میکنم بعد یهو خوشحال میشم که مثلا در عید فقرا هم خوشحال میشن ولی خنگه نفهمید 灵动宝贝0005اخر رفتم به یه بهانه توی  کلاس و زیر گوشش گفتم بازم نفهمید

ادامه ی مطلب نظر یادتون نره

بعدش دیگه از ورقه کناریش نگاه کردو منظورمنو فهمیده نمیتونه جلوی خنده شو بگیره灵动宝贝0008

هممون که تموم کردیم امدیم خداحافظی灵动宝贝0001

شکیبا که امسال از شهرمون میره میره یه شهر دیگه(توی خود استانمون)مهدیس هم که رفت نمونه شدیم منو مریم و محدثه و یاسمین انگار کل این شیش سال از جلوی چشمام گذشت灵动宝贝0010 

هممون خداحافظی کردیم رفتیم

من بد جور زمین خوردمو جورابم پاره شد چون کفشم جلو باز بود灵动宝贝0004 امروز گفتم پیاده بیام یه حال و هوامم عوض میشه تو راه با یاسمین و زهرا و فاطمه اومدیم

اخ جون امروز میریم بدمینتون البته به احتمال 70 درصد اخ جون بخاطر امتحان تیزهوشان دوما نرفتم دلم واسش خیلی تنگ شده بود灵动宝贝0001

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

جمله نوشته ها:نیرومند ترین مردم کسی هست که خشم خویش را نگه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ELVA
12 خرداد 92 14:39
سلام خوبی؟ واقعا عصبی هستم این روزا خوش میگذره؟
الوا
12 خرداد 92 14:40
من که موفق نشدم ایشالاتوموفق شی
الوا
12 خرداد 92 14:41
راستی یه سوال تو گفتی 20 خرداد مسابقات استانی هست بعد امروز 12 خرداده تا اون موقع 8 روز میمونه الصا نمیتونیم اماده شیم ..... چه جوریه؟ من تو این بحث گم شدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الوا
12 خرداد 92 14:41
وووووووای دوست گلم دوستت دارم
الوا
12 خرداد 92 14:42
بوســــــــــــــــ
الوا
12 خرداد 92 14:57
چرا فوش میدی؟ خر هم خودتی لوس هم باباته بی ادب هم مامانته نفهم هم خودتی خررررررررر خودتییییییییی وای هم نگو میزنم داغونت میکنم ها ایش و مرز بی ادب عجب ادمیه ..................................... ساخته ی دست الوا به دل نگیری ها شوخی بود
الوا
12 خرداد 92 14:57
بخدا دستم درد گرفت بعدا دوباره میام بای
الوا
13 خرداد 92 19:40
قربون اجی گلم برم رمز رو خصوی برات گذاشتم
مریم--------❤
13 خرداد 92 22:19
از خودن خاطرات قشنگت لذت میبرم سوگند جون


لطف داری تو الگوی منی مریم جون
مریم--------❤
13 خرداد 92 22:19
شکلکا رو از کجا آوردی سوگند خانوم؟


از جذابترین شکلک ها
ایمانا
13 خرداد 92 22:46
سلام فهمیدیم باهوشی دوسس رو خنگ نکن من فسبوک دارم ولی درکل دقت کن


چشب دیگه دوستمو ضایع نمیکنم.از نظرت ممنون خلاصه من این وبلاگو مینویسم و شما میخونین پس من اصلاحش میکنم