وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

امتحان علوم و جشنها

1392/3/10 20:51
نویسنده : سوگند ❤سپیده
147 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام .بنده فردا امتحان علوم دارم که بخاطر اتفاقات دیروز همه رو خوندم

امروز ده روزگی ریحانه کوچولو دعوت بودیم خیلی نازه خدا ببخشتش豌豆兄妹0015

بعد اینکه ناهار خوردیم اومدیم خونه و بعد یه کوچولو استراحت 豌豆兄妹0021رفتیم عقد کنان پسر عموی مامانم خوبه که ما رفتیم داخل اخه بیرون هوا خیلی گرم بود!豌豆兄妹0007

واسمون خیار و الو و ابمیوه و شیرینی اوردن .سینا هم هی میگفت میخوام ببینم بعدش گفت (گلاب به روتون)جیش دارم!

تازه بهاره هم گفت منم دارم  !豌豆兄妹0008

وقتی تموم شد رفتیم خونه ی مامان بزرگم و بعدشم اومدیم خونه نمیدونین چه قد هوا گرمه

جمله نوشته ها:شاید زندگی ان جشنی نباشد که انتظارش را داشتی ولی حالا که به  ان دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص

بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الوا
11 خرداد 92 11:09
سوگند خوبی؟منم الوا
نتم خرابه
میشه بیایی از راه کامنت با هم حرف بزنیم؟
من نظر میزارم تو جوابمو بده
میشه؟
خواهش
منم الوا
ساغر
اصلی اصلی
منون
دوست گلممممممم

باشه
الوا
11 خرداد 92 11:15
راستی سوگند
تو وب خودت جواب بده
نمیخواد واسه من بزاری
میگم لباس هالووین سراغ نداری؟
واسه فردا میخوام
امروز دوستم یه جشن واسه هالووین گرفته
البته گفت فردا برگزار میشه
منم هیچی ندارم
فقط لابس مداد شمعی دادم
خخخخخخخخخخخخخخخ[hrنه وی وبت تو بزارم برام راحت تره اخه میتونم شکلک بززارم توی گنبد بازار روز یه جا هست از این لباس ها میفروخت ولی مغازشو جمع کرد
مسیحا
11 خرداد 92 12:09
سلام عزیزم ، ما رو با عنوان دنیای مسیحا لینک کن و بگو با چه عنوانی لینکتون کنم؟


الوا
12 خرداد 92 14:43
اجازست از این به بعد یا بهت بگگم سوگند یا بگم دیانا؟ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وییییییییییییییی
الوا
12 خرداد 92 14:43
وری وری وری لاو ای لاو یو تو سوگند خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الوا
12 خرداد 92 14:44
میخوام ازارت بدم حالا بگو نه داشته باش