وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

بوشهر....خدایا

1392/1/22 11:27
نویسنده : سوگند ❤سپیده
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اگه یادتون باشه 20.روز ملی فناوری هسته ای بوشهر لرزید اخه چرا ...............

من خیلی بوشهر رو دوست دارم هر چی نباشه 6 سال اونجا زندگی کردم تولدم هم توی بوشهر بوده .... تازه دوستای صمیمیمونم اونجا یعنی توی خورموج ان که خدارو شکر هیچیشون نشده... امید وارم همه چی بخیر بگذره و ما از الان داریم کمک میفرستیم تورو خدا شما هم مثل اذر بایجان کمک کنید که بگیم معنی همیاری یعنی چیقلبتازه یکی از صمیمی ترین همکار های بابام هم اونجاس یعنی فکر کنم توی کاکی که من الان از حال اونا خبر ندارم.....

بیاین همه به هم دست بدیم و قول بدیم که دعا کنیم.....

ایشااله همه چی زود تر خوب بشه و کسی زیر اوار نمونه..

به همه ی اونایی که عزیزاشونو از دست دادن تسلیت میگم...مارو هم توی غمتون شریک کنین...

 

این هم از موج های زلزله

 

 

  ۱۱ IGUT شکل موج
۲ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۷:۴۷.۵ ۲۸.۴۷ N ۵۱.۵۱ E ۱۴ ۵.۰ كاكي، بوشهر ۲۶ IGUT شکل موج
۳ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۱:۰۷.۶ ۲۸.۵۱ N ۵۱.۵۰ E ۳۴ ۴.۵ كاكي، بوشهر ۲۲ IGUT شکل موج
۴ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۱:۳۷.۹ ۲۸.۴۱ N ۵۱.۴۷ E ۱۸ ۴.۱ كاكي، بوشهر ۱۲ IGUT شکل موج
۵ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۷:۰۶.۵ ۲۸.۵۹ N ۵۱.۳۲ E ۳۳ ۳.۴ خورموج، بوشهر ۷ IGUT شکل موج
۶ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۸:۱۱.۵ ۲۸.۵۲ N ۵۱.۴۵ E ۳۶ ۴.۲ خورموج، بوشهر ۹ IGUT شکل موج
۷ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۵:۱۲.۲ ۲۸.۴۰ N ۵۱.۵۶ E ۲۶ ۴.۴ كاكي، بوشهر ۱۵ IGUT شکل موج
۸ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۵:۴۰.۴ ۲۸.۴۲ N ۵۱.۵۰ E ۱۶ ۵.۳ كاكي، بوشهر ۱۵ IGUT شکل موج
۹ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۴:۴۴.۲ ۲۸.۴۱ N ۵۱.۵۷ E ۲۵ ۴.۸ كاكي، بوشهر ۸ IGUT شکل موج
۱۰ ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۲:۴۹.۹ ۲۸.۴۸ N ۵۱.۵۸ E ۱۲ ۶.۱ كاكي، بوش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)