وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

بابا جونم

1392/1/23 13:05
نویسنده : سوگند ❤سپیده
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز تولد بهترین باااااااااااااااباااااااااااااااااای دنیاست امروز تولد بابامه.

بابا جونم قد تموم دنیا و اسمون و زمین و هرچی که فکر کنی دوست دارم................

خیلی خیلی خیلی ایشااله

٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩

زنده باشی خیلی دوست دارم تولدت مبارک .

راستی بابام توی بهار.من توی تابستون.مامانم توی پاییز و داداشم توی زمستون

 

باااااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرپرواز
24 فروردین 92 15:07
سلام سوگند جان بهت تبریک میگم به خاطر وب زیبات. من یک وبلاگ زدم با موضوع تربیت دینی فرزندان.در لیست وبلاگهای منتخب هم باعنوان پرپرواز قرار داره .خوشحال میشم سری بزنید ،نظر بدید و اگه خوشتون اومد لینگش کنید. یا علی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 فروردین 92 14:50
سلام خانمی. شما هم می تونید درست کنید. یکی از کاردستی ها رو انتخاب و درستش کنید. به دوستاتون هم بگید اگه دوست دارن تو مسابقه شرکت کنند. حتما نباید وبلاگ داشته باشن. این لینک فیلم دخترمه. یه کلیپ از خندیدنش http://koodakeman91.niniweblog.com/post56.php
مادام
25 فروردین 92 15:24
مبارکش باشه اگه دوست داری یه کلمه رو بکشی مثلا جای بااااااااااااااااااااااا بااااااااااااااای دنیا بنویسی بــــــــــــــــــــــــــــابـــــای دنیا.... فقط کافیه وقتی (ب) رو نوشتی (شیفت +ت) رو بعد از اون حرف بنویسی هر چقد که دستتو نگه داری کشیده میشه امیدوارم به دردتون بخوره
saghar
28 فروردین 92 11:06
سوگند من هنوز هستم ها
ولی توی بلاگفا
کاری داشتی توی این وب برام بزار:www.haniehjooni.blogfa.com
باش؟
مرسی
بوس بای
ایمیلم هم:
elmiragooni@sabamail.com

همه ی شکلکای خوباش واسه تو بداش واسه دشمنات جیگر

سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم جیگر...