وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

پست تصویری من(مدرسه)

1392/6/20 23:03
نویسنده : سوگند ❤سپیده
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

ــــــــــــــــسلامـــــــــــــ

بالاخره 90 درصد چیزای مدرسمو گرفتم. ماشالله کیف ها همه از 80 تومن شروع میشه. امروز صبح هم رفتم لوازم تحریرم رو گرفتم. خودکار های پونصد تومنی 5-6 برابر شدن!بعد هم رفتم خونه فاطمشون.

غروب هم دوباره رفتم پیش فاطمه.فعلا یلدا اینورا نمیاد!وبلاگشم یکی گرفته  و حذف کرده!

جاتون خالی الان داشتیم بلال میزدیم تو رگ.

این خوشمزه ی پستمون:

 بلال

بالاخره یه پست کوتاه نوشتم اما حس حال پاییزی دلم,.تو پست بعدی اخه نمیخواستم زیاد این پستو شلوغ کنم.بای

http://hastiyemaman.persiangig.com/khat%20faseleha/0.814445001309895212_jazzaab_ir.jpgپ.ن:مدیرمون گفت فقط چهار تا دفتر بخرید که روز اول مدرسه سه تاشو واسه ریاضی,عربی و زیست بیاریم.بقیشم بزارید روز اول میگم واسه هر درس چند برگ بگیرین.

 

پ.ن:هنوز کیف پولو ساعت نخریدم اوناهم فردا پس فردا میان.زیر همین پست

جمله نوشته ها:

زندگی شوق رسیدن به همان

فردایست که نخواهد امد

تو نه در دیروز و نه در فردایی

ظرف امروز پر از بودن توست

شاید این خنده که امروز دریغش کردی

اخرین فرصت همرایی با امید بود

خنده نوشته: غلط کردم غلط!

من هنگامی که ۵ تا برنامه‌رو هم زمان تویِ کامپیوتر باز کردم. O_o

 

 

عکسا ادامه مطلب...

 

نظر یادتون نره دوستای خوبم

خوب شروع میکنیم به قسمت تصویری پستمون:

این کفشمه.از دوحالت جلو و کنار عکس گرفتم.

کفش

کفش 

این کیفمه .که خیلی خیلی دوسش دارم.

کیفم 

این هم مجموعه ای از لوازم تحریری که خریدم.

 لوازم تحریر1

دستمال که به اصرار داداشی باید اینجوری میخردیم(عشق ناقلا)!

دفترچه هدیه معلم عزیزم در کلاس سوم /و سرویس خط کش که واسه پارسالیم سالم سالم بود(استفاده نکردم)

لوازم تحریرچشمک

 

جامدادی/مداد فشاری که خیلی دوسش دارم/نوک/پاکن/و تراش

لوازم تحریر 

دفتر ها:کلا 5 تائه دوتا صد برگ/1 40 برگ و دوتا 80 برگ.

لوازم تحریر 

خودکار ها:چندتای دیگه بود که نذاشتم.ولی در کل رنگها همینه

لوازم تحریر 

مرسی که حوصله کردید و تا اخر پست بودین

خوشحال میشم نظرتونو راجب وسایلام بدونم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامانی باذوق
21 شهریور 92 1:20
سلام عزیزم خوبی؟؟؟مبارکت باشد خیلی ناززززززن مخصوصا کیف و کفش ان شالله با تنی سالم ازشون استفاده کنی سوگند جااااااااااااااان..با تبادل لینک موافقی عزیزم؟؟؟


اره عیزم.منم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان ریحان
21 شهریور 92 1:33
سلام


مبارکت باشه


خیلی خوشگل بودن اینجا واسه خواهرم خواستیم کیف بگیریم 50 تومن بود خیلیم خوشگل اما خواهم پسند نکرد و یه کیف سه حالته خرید





کیف شما هم خیلی خوشگله





کفشت رو خیلی خوشم اومد مخصوصا رنگش















مرسی عزیزم.
مینا
21 شهریور 92 7:54
سوگند جون وسایلت قشنگه
اگه میشه عکس خودت رو هم بزار
خیلی دوست دارم ببینم چه شکلی هستی؟؟؟
تو که دیگه عکس منو دیدی


شرمنده تم.
مریم--------❤
21 شهریور 92 8:06
سلام عزیزمـــــــــــ
سلیقت خیلی شبیه منه سپیده جونمنم همه ی اینا رو دوست داشتم
مبارکتـــــــــــــــــــتت باشه عزیزم امیدوارم مثل همیشه بهترین نمره ها رو کسب کنی
کفشت و هم خیلی دوست دارمـــــــــــــ


مرسی عزیزم
امید وارم تو هم همیشه وسایلتو به شادی و نمره های خوب استفاده کنی.
مریم--------❤
21 شهریور 92 8:11
خصوصی


باشه.
عشق یعنی...
21 شهریور 92 8:55
خودکارهات دقیقا همونایی که من استفاده می کنم مخصوصا سه تای آخر
من عاشق رنگاشونم
همه چی ات عالی و شیک بود عزیزم


مرسی از نظر قشنگتون.
مامانی باذوق
21 شهریور 92 10:53
سلام سوگند عزیز ممنونم به وبم سر زدی با نظرت کلی خوشحالم کردی بهترینم.


خواهش میکنم عزیزم
asa
21 شهریور 92 13:04
ببین منم یه چی میگم ناراحت نشو.

اولش اینکه من هرچی دلم بخواد میگم.دومش اینکه وقتی به من گفت بی شخصیت .............منم تصمیم گرفتم دیگه..............بعدشم اگه همه بخوان عین این پارمین باشن که انتقاد نپذیرن و به هرکی که ازشون انتقا میکنه بخورنشون دیگه..............من از این پارمین بدم میاد وکسی هم نمیتونه نظرم رو عوض کنه......

ترسو به این پارمین میگن که خودش از من میترسه حالا تو چرا زبون اون شدی هاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهش بگو جرات داره بیاد خودش جلو.....من ایجوری نیستم که دست پیش بگیرم تا پس نیفتم عین این حرفارم بهش بگو

من هرچی دلم بخواد ممیگم در ضمن منظور من وب تو نبود همین.......




منم نمیگم منظور تو وب من بود.نظرتو توی وبت دادم.دوستی ولی در کل خوب نیست به وب کسی توهین بشه عزیزم.

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 شهریور 92 14:50
سلام سوگند جون خوبی؟
دختر حال وهوای پاییزی+مدرسه را در روح مادمیدید حسابی حالمون دگرگون شد کاش ما هم می تونستیم دوباره به مدرسه می رفتیم وففففففففففففففففففففف چه روزهای خوبی داشتیم


مرسی.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 شهریور 92 14:53
مبارک باشه همه وسایل خیلی عالی وخوشگل بود انشالله به بهترین نحو ازش استفاده کنید وبتونید بهتراز اینهارو بخری انشالله برای دانشگاه ودرجات بالاتر


مرسی از نظر قشنگتون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 شهریور 92 15:26
سوگندجون این لطف شماست منم دلم به این چیزا خوش هست مطمئنم مامان شما از من بهتره وخانوم تره ماباید از ایشون یاد بگیریم که این چنین دخمل خوبی رو تربیت کرده


نوشین مامان هستی
21 شهریور 92 15:51
سلام عزیزم همه چی قشنگ و زیبا بود مبارکت باشه انشالا به خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنی گلم
ساغر
21 شهریور 92 16:48
سوگند واقعا واسه خودم متاسفم وبمو برات گذاشتم
asa
21 شهریور 92 17:13
نه
asa
21 شهریور 92 19:01
پرسیدی چرا ازش بدم میاد:چون که ازش بدم میاد دختره لوس نونور


یه سوال لوس از نظر تو یعنی چی؟؟؟؟
یلدا
22 شهریور 92 17:12
مبارکه عزیزمایشالله به سلامتی کار بزنی

راستی وب ساخم اگه حذف نشه

ادرسش:

http://maryams.niniweblog.com/




مرسی گلم.ایشاالله تو هم وسایلتو به خوبی استفاده کنی.

مریم
23 شهریور 92 10:21
همین الان وبم رو حذف کردم بیشعور مطلب جدید میذاری مطلب قدیمی هارو پاک میکنه


اشتباه کردی .ببین بهت میگم چیکار کنی تا صفحه بندیت خراب نشه.بهت ایمیل میکنم.
مریم
23 شهریور 92 10:25
راستی ایمیل خصوصیم هم حذف کردم



اشتباه کردی هم اینکه وبتو حذف کردی هم اینکه ایمیلتو حذف کردی.
عمو روحانی
23 شهریور 92 12:23
سلام. ایام دهه کرامت مبارک باد . موفق باشید


مرسی
نازی
23 شهریور 92 16:57
بیا اینجا به دردت میخوره

تو گوگل بزن "کپی پیست کن"

بعد بیا کپی پیست کن







مرسی به دردم خورد
janan
23 شهریور 92 17:58
آره بابا سوگند جون من کیفمو 98هزار تومن خریـــدم!!!


اره بابا جانان جونم کیف همه همین قیمته دیگه!
janan
25 شهریور 92 1:45
آدم کف میکنه!!والا به غرعان!!


ا!!!ره دیگه
ژاله
25 شهریور 92 21:06
سلامــــــــــ خیلی قشنگ بود مبارک باشهــــــــــــ