وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

اتاق مرتب کردن من!

1392/6/23 15:11
نویسنده : سوگند ❤سپیده
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــ به همه ی دوستان عزیزم.

پنج شنبه صبح رفتم بدمینتون.بدک نبود ولی نصف بیشتر زمینا رو من جمع کردم. دستم هم خیلی بهتر شده.امیدوارم دیگه نگیره.黑妮兔0005

نایت اسکین

حالا براتون بگم از جمعه صبح ساعت 10 بیدار شدم و صبحونه خوردم.

بعدش رفتم تو اتاقم تا یا برم فیلم ببینم یه یه دستی روی این اتاق بمب منفجر شده بکشم.گرفتم اتاقم رو کردم مثل دسته ی گل.!黑妮兔0004

همه ی لباسام رو تا کردم ,کاورمو و مرتب و کردم خلاصه خیلی ترو تمیز

نایت اسکین

ولی 5 دقیقه دیگش دوباره اتاقم منفجر شد.黑妮兔0011

اخه تصمیم گرفتم یه دست اساسی روی این اتاقم بکشم که از کلاس اولم که از بوشهر اومدیم همینجوری درست کرده بودمش.黑妮兔0001

اول کمد زیر تلوزیون رو کلا ریختم بیرون.

پر از عروسک بود و وسایل ریزه و شاید 200 و چندتا کتاب داستان که همه ی اونا نی نی کوچولو و حسنی و قلقلیها بودن .黑妮兔0019 یه یادی از گذشته برام زنده شد.

کتاب ها همه رفت واسه سینا.از اونجایی که روی کتابام یه خش هم نبود.(بچه بودم مرتب تر بودم.!)黑妮兔0031

نایت اسکین

کتاب هارو که جمع کرم رفتم و وسایل اضافه ی میزتحریرم مثل دفتر چه ها و البوم عکسا و اینجور چیزارو گذاشتم جاش

خودکار ها رو مرتب کردم و چیدم.همون کمد کوچولو 6 ساعت وقت برد黑妮兔0003 یه عده از عروسک هامم بخشیدم.اخه دیگه من با اونا بازی نمیکنم .

اونایی که باهاشو خاطره داشتمو نگه داشتم و گذاشتم طبقه ی بالا بالا کمد دیواریم میز تحریرم هم خالی و مرتب شد.اینا همش به لطف فاطمس که ازش بیماری وسواس اتاق تمیزی گرفتم.!黑妮兔0028

نایت اسکین

غروب رفتیم خرید مامانم واسه خودش کلی گلدون خرید تا گل بکاره.منم دو سه بسته اویز خریدم تا اویزهام همه یه دست و یه شکلو مرتب باشه.

از اون جالبتر یه ماهیتابه ی کوچولو خریدم که شکل قلبه یعنی مخصوص نیمرو.黑妮兔0018حالا اگه فردا یکی درست کردم عکسشو واستون میزارم.

نایت اسکین

دیشب هم ساعت یک که مامانم از دست سینا تازه اون موقع شروع کرد به اتو کردن.نشستم با مامانم قسمت اخر فصل یک قهرمانان رو دیدم.خیلی قشنگ تموم شدو اخرش با رفتنن نیتن به اسمون یکم ناراحت شدم.黑妮兔0001اخه رفت تا جون داداشش و دنیا رو نجات بده و تو داداشش تو اسمون منفجر شد.

حالا یه پس مختصر هم راجب این سریال میزارم.

حالا جالب بدونین که توی این فیلم (قهرمانان)همون نیتن ایرانیه!黑妮兔0020واقعا ایرانیه ها و بازیگر محبوب امریکاست.اسمشم ادرین پاسداره.

نایت اسکین

کارای مامانم تا ساعت 4 طول کشید منم بیکار بودم بیدار موندم.ساعت 11 هم پاشدم.

الان هم اتاقم انگار بزرگ شده و دیگه بچه نیست وقتی فکر میکنم میگم فکرشو کن الان شیش ساله که اومدیم اینجا چه قدر زود گذشت وقتی که کلاس اول هیچ جا رو بلد نبدم و الان بیشتر جاها رو بلدم黑妮兔0006

.وقتی که خاله هام اومدنو یه دستی روی این خونمون بعد اینکه اسباب کشی کردیم کشیدن. واقعا تا الان شیش سال گذشته که دیگه بوشهر زندگی نکردم و سه ساله هم بوشهر نرفتم.

زندگیه دیگه میگذره....黑妮兔0005

خداحافظ دوستان.

 

نایت اسکین

پ.ن:این welcomرو از یه وبلاگ تو میهن بلاگ پیدا کردم و خیلی ازش خوشم اومد از همه ی welcomهاییی که تو وبم هست خوشکلتره.

پ.ن2:جدا کننده ها تکراریه اخه خیلی از اینا خوشم اومده و گفتم حیفه که این که اینقدر قشنگه برای یه مطلب ناراحت کننده باشه.

پ.ن3:وقتی واسه اتاقم گلیمم رو گذاشتیم عکس اتاقم رو هم میزارم.

 

نایت اسکین

جمله نوشته ها

:اگر نمیتوانی جلوی چیزی را بگیری از ان خوب استفاده کن. نمیتوان جلوی باد را گرفت اما میتوان از ان اسیاب بادی ساخت!

 

خنده نوشته ها:

مکالمه ی دوجن در نصف شب:

1-فیلم انسانگیر 2 رو دیدی

2-اره دیدم تو چی؟

1-خیلی وحشتناکه تا دوهفته فکر میکردم پشتم یه انسان راه میره.

2-وای نگو من شنیدم پاهاشون انگشت داره.

1-زبونتو گاز بگیر من از این چیزا میترسم اگه بخوابیم بیاد بالا سرمون چی؟

2-راست میگی اخه اونا نامرئی ان

1-بیخیال بگیر بخواب من از این چیزا میترسم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مریم
23 شهریور 92 15:55
سلام عزیزمــــــــــ
عجب دختر مرتبیهمین ک مرتب کنی خوبه،توی خونه ی ما حتی ب 5 دقیقه هم نمیرسه
منم هرروز تمیز میکنم ولی بازم نا مرتب بنظر میاد


واسه منم همینجوریه دوتا لباس که باشه انگار خیلی شلختس
مریم
23 شهریور 92 15:56
کار خوبی کردی عروسک هاتو بخشیدی
منم کوچیک بودم عاشق عروسکام بودم
هنوزم همش چشم دنبال عروسکاس


ههههههههه
در کت میکنم منم نمیتونم یه عدشون رو ببخشم
مریم
23 شهریور 92 15:56
خصوصی
مریم
23 شهریور 92 15:58
ببخش تیک خصوصی یادم رفت
مریم
23 شهریور 92 16:01
اصلا دیگه نیومدین بوشهر؟راستی شپیده ی عکس دیگه هم از خودت بزار
عشق یعنی...
23 شهریور 92 17:30
هیچ کاری سخت تر از تمیز کردن اتاق شخصی نیست و هیچ کاری آسون تر از بهم ریختنش نیست
راستی این خنده نوشته و جملات آخر پستات واقعا عالی اند
من حسابی لذت می برم



مرسی از نظرتون.
عشق یعنی...
23 شهریور 92 17:33
آهنگت خیلی قشنگه
خوب حالا چی میگه


خودمم تا حالا حوصله نکردم متنشو بگیرم
ساغررررررررررررررررررر
23 شهریور 92 17:47
سوگند کلی خندیدم با این خنده نوشتهات!
وای منم از کلاس سوم تاحالااتاقم جمع نشده بود.نشستمبه لطف تو مرتب کردم اخخخخخخخخ ک چقدر از نقاشی های بچگی هام خندیدم حالا یه پستطولاینی رو دارم مینیسم میزارم توی وب جدیدم البتهنه اون ک حذفش کردم یکی دیگه درست کردم ک توی خصوی برات میزارم رمز ها هم
رمز رو سانسور کن

خوبه مایه ی این شدم که اون اتاقتو جمع کنی
مریم
23 شهریور 92 22:33
در رابطه با لب تاب بعدا برات توضیح میدم اخه من از لب تاب های مختلفی اپ میشم خصوصی داری گلم
ساغرجوووون
24 شهریور 92 12:47
چرا تا اومدم افلاین شدی؟
مریم
24 شهریور 92 14:46
تاحلا گذاشتم عزیزم ولی بعد پاکش کردم
مامان ریحان
25 شهریور 92 1:21
سلام

آفرین به دختر مرتب و منظم

بی صبرانه منتظر عکس های اتاقت و اون ماهی تابه که خریدین هستم


مرسی
مامان ریحان
25 شهریور 92 1:22
خنده نوشتتو دوست داشتم


مرسی خودم هم خیلی بهش خندیدم
آسا
25 شهریور 92 9:53
بیا وب جدیدم منتظرم نظر یادت نره هااا


باشه الان میام
مامانی با ذوق
25 شهریور 92 11:32
سلام عزیزم چطوری خوبی ..می بینم حساااااااااااابی خسته شدی ؟اتاق مرتب کردنا خیلی وقت گیر اما برای از هم پاشیدنش سه سوت..به هر حال خسسسسسسسسسسسسته نباشی ناززززززنینم


مرسی]ماچ[
asa
25 شهریور 92 16:58
اون اشتباه شده بود اینجا بیا


باشه اومدم.
roya
26 شهریور 92 2:54
سلام عزیزم خیلی دوست دارم باهات دوست شم لطفت به وب من هم بیا و نظر بده اون جا اگه دوست داری با هم دوست شیم راستی من لینکت کردم تو هم بلینک


باشه
ساغر
26 شهریور 92 13:25
قربون دوست عززیزم برم


ساغر
26 شهریور 92 13:26
توروخداااااااااااا همه ی کامنت هارو جواب بده و لطفااااااااااااا
جبرانشون نکن توی وب خودم


حال ندارم بنویسم.
ساغر خداییش وقت گیر اوردی ها تو هم یهو مثل ژاله که واسه مریم کامنت میزاره جوت میگیره
ساغر
26 شهریور 92 13:27
داداش سیناتخوبه؟؟عکس نمیزاری انگار!
ماهیتابه چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مممییخواممممممممممم یالا


سرعت نت پایینه.
تاز وقت هم نمیکنم.
امروز درست کردم گند شده بود.وقتی یکی خوشملشو درست کردم عکس نیمرو هم میزارم.
ساغر
26 شهریور 92 13:28
میخوام اینقدر کامنت بزارم که وقتی وارد وبت شدی از تعجب 6 تا شاخ دربیاری
بعدبفهمی همش دوستت ساغر بوده همه ی دنیا روی سرت خراب شه


دیگه چی بگم
ساغر
26 شهریور 92 13:28
وای سوگند د خترخحالم بچش بدنیااومد اسمش روگذاشتن ارین
ساعت 2 میرم ملاقاتش
وای عکسشودیدم اینقدر قربون صدقرفتم که نگو


مبارک باشه.

ساغر
26 شهریور 92 13:29
مامانم تصمیم گرفت در همینلحظه ساندویج سوسیس بکنه تو دهنمون تا ساکت شیم


حق داره بنده خدا!!
ساغر
26 شهریور 92 13:29
جک بگم بخنیدم؟؟؟؟؟ پسسسسسسس اماده باشششششششششششششششش
ساغر
26 شهریور 92 13:32
کیه؟ کیه؟ کیه؟

کیه؟…………کیه؟

کیه؟

واکنش اعضای خانواده وقتی شما تلفن وجواب می دی

(نمیذارن نفست بالا بیاد)



این یکی راسته!
ساغر
26 شهریور 92 13:33
این قد دوس دارم که خواهرم اسمش سحر باشه

توی ماه رمضون صداش کنیم

سحر، سحره

تا سحره پاشو سحری بخور سحر !


ساغر
26 شهریور 92 13:34
همیشه ۲۵ درصد از یک سهم بزرگ

خیلی بهتر از ۱۰۰ درصد از یک سهم کوچکه

جمله نوشت ساغر:من نفهمیدمنوشتم تو برام توضیح بدی!


مسلما یه تیکه از یه کیک بزرگ بهتر از کل یه کیک کوچیکه دیگه!
ساغر
26 شهریور 92 13:36
تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را !



!!!!!
ساغر
26 شهریور 92 13:36
سوگلی بابام کارم داره بای عزیزدلم


خداحافظ
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
26 شهریور 92 17:16
سلام سوگندجون خوبی؟
واقعآ خسته نباشی چه دختر خوب ومرتبی آفرین
حالا قدر مامان خانمی رو خوب می فهمی
امیدوارم همیشه دختر خوب ومرتبی باشی
میدونی من الان فهمیدم بوشهری هستی
خوب حالا از خودشهر بوشهر هستی یا یه بخش دیگه ؟کجا؟



خوبم ممنون.واقعا تازه فهمیدین؟
یه بار تو جذابترین شکلک ها نظر گذاشته بودمااااا
شایدم نرسیده؟؟!!
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
26 شهریور 92 17:17
عزیزم عکس شاه کاریتو برامون بذار ببینم اتاقت چه صفایی داره


حتما میزارم
ژاله
30 شهریور 92 14:53
سلامــــــــــ سوگند جون
خوبی؟امیدوارم که حالت خوب باشه
راستی خیلی وبلاگت قشنگه
تو تا حالا عکس خودتو گذاشتی توی وبلاگت


نه نذاشتم.
ژاله
30 شهریور 92 23:46
سوگند جون یه نظر به من دادی ونوشتی:
به منم میدی
منظورت رمزه


اره...