وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

هفته ای که گذشت

1392/6/30 13:54
نویسنده : سوگند ❤سپیده
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــ*

این روزها اتفاق خاصی نمیوفته.

 

از همین الان بگم اگه غلط زیاد دارم بخاطر کیبورد لب تاپه که فارسی نداره.

سرعتم که افتضاح!!!

شنبه که هیچ اتفاقی نیوفتاد ولی غروبش اومد زمین پشتیمونو که تازه خریدیم و دیوارشو خراب کردیم تا حیاط بزرگه رو باغچه بندی کنیم.

دو سه روز بود که کار گرا اونجا کار میکردند و هوااااااااا هم گرم.艾维斯-MAGO0011

یکشنبه هم رفتم باشگاه تپلی نبود ولی خانوم مشمول فلشمو داد.راستی نیمرو درست کردم ولی چون بجای یکی دوتا توش ریختم اصلا خوب در نیومد و خیلی پف کرد.艾维斯-MAGO0016

دوشنبه همه جمع شدیم خونه مادر جونم(مادری)و منو فاطمه و مهساخوشگذروندیم و خیلی حاااااااال داد艾维斯-MAGO0010.با داییمم کلی رفتم اینترنتو کلی بیوگرافی دراوردیم خیلی چیزای باحالی تو گوشیش داره مثل تراز/قطب نما و خیلی چیزای باحال دیگه....

سه شنبه هم دوباره بدمینتون و عصرش خیلی خوب بود

دوتا دایی هامو زندایی هام رفتن خرید و منو مهسا و کیارش (5سالشه)رفتیم خونه ی فاطمشون .حالا بگم چی بازی کردیم باحاله.بفرمایید شام؟؟؟!؟!؟!؟!؟!艾维斯-MAGO0002

با میوه و اینجور چیزا غذا درست میکردیم/منو مینوشتیم نقد میکردیمو امتیاز میدادیم.  و با وجود کیارش که نخودی بود.

 فاطمه:16 متیاز

مهسا:18 امتیاز

و من:22 امتیاز که برنده شدم..艾维斯-MAGO0008

 

چهارشنبه روز جالبی نبود.بعد از اون همه خوشحای من که قراره یلدا بیاد گرفت خانوم چایی رو چپ کردو تازه فهمیدم چایی شیرین به بلندگو ها هم رسیده  و بلند گوها از دم سوخته艾维斯-MAGO0017

.کیبوردمونم که ناکار کرد.مانیورمونهم که  کلا رنگین کمونه و رنگ عوض میکنه با ریخت چایی اصلا دیگه رنگ ثابت نداره و ما 1 ملیون خوردی بخاطر بی دقتی یلدا خانوم و ریخت چایی شیرینش ضرر خوردیم.

عذر خواهی هم نکرد و با یه خنده الکی قضیه رو فیسله داد انگار نه نکار که گند زده بود به همه چی..艾维斯-MAGO0013

در اخرم مقصر بنده شدم.که واسه ایشون چایی اورده بودم....艾维斯-MAGO0004

پنجشنبه هم رفتم باشگاه و بازم محدثه نبود ماشالله توی این هفته تا چشم کار میکرد عروسی  بودو جشن

داداشی هم که با حرف زدناش منو مجذوب خودش کرده و هی میگه ابجی کاراته کالا بزار!艾维斯-MAGO0006!بنده خدا با اینکه هیچی ازش نمیفهمه پا به پای من نگاه میکنه دیشبم که منو کشت و اخر رفم از اینترنت واسش عکس گرفتم تا یه کم ولم کنه...艾维斯-MAGO0024شام هم پیتزا داشتیم.

 

جمعه ختنه سورانی دوستای یلدا خانومشون بود که کاملا سینا گند زد به همه چی چون توی تالار نبود و ماشاله 400 تا مهمونم دعوت کرده بود.و هی میگفت بریم خونه بریم خونه منم艾维斯-MAGO0019رفتم با گوشی مامانم بازی کردم تا شب بگذره و ماشالله یلدا خانوم اینقدر به فکر خودشون بودن که به من کوچکترین سلام و یا محلی ندادند و من تنها پیش زن عمو و مامانم بودم.0انگار طلب کار هم هست)!!!艾维斯-MAGO0009

شبش هم که خسته و کوفته با دل درد برگشتم خانواده گرامی از خستگی ساعت 11و نیم خوابیدند و منبیدار موندم تا یک تا این قسمت قهرمانان رو ببینم که سر ساعت12 و نیمم از خستگی خوابم برد...艾维斯-MAGO0015

اینم از هفته ای که گذشت و ممنونم که متن به این درازی رو خوندین.

 

پ.ن:اینقدر دلم از دست کارای یلدا پر بود که اگه نمینوشتم واقعا اشکم در میومد اخه من دختر داییشمـــــــــــ

 

پ.ن 2: فردا پست ویژه غروب 31 شهریور رو خواهم نوشت

 

پ.ن 3: چند تا عکس ادامه ی مطبه.حتما ادامه هم برین.

 

اخرین روزهای تابستون رو شادباشید...

 !!

جمله نوشته ها:خدا مرحم تمام درد هاست.هرچه عمق راشهای وجودت بیشتر باشدخدا برای پر کردن ن بیشتر در وجودت جای میگیرد.

 

 

خنده نوشته ها:یعنی هولناک تر از این شعر تو دنیا نیست!!!باز امد بوی ماه مدرسه....

شینگیلا و مینگیلا خونه ی مادر بزرگ

 سینا

 سینا

 سینا

 

خونه خودمون کلی اب بازی کردیم.

سینا 

 سینا

 

فضول های افسانه ای

 سینا

نقاشی که برای اسی کشیدم.چطوره؟؟؟

 نقاشی

خوشمزه ی پستمون بااااای

 خوشمزه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ساغر
30 شهریور 92 15:57
این داداشی گلت خیلی اذیت میکنه ها!
عزیزم ولش کن یلدا لیاقت دوستی و محبت رو نداره
دختره ی عقده ای هست
ببخشید که اینجوری گفتم
راستی من ومهسا وب زدیم!
بیا


حتما میام.
مریم
30 شهریور 92 17:49
سلام
امیدوارم خوش بکذرهخصوصی
داری.راستی اون نقاشی عالی بود


مرسی
مریم
30 شهریور 92 17:50
سوکند نقاشی رو از چیزی نگاه کردی کشیدی؟



عکسشو تو پست ثابت گذاشتم.
مریم--------❤
30 شهریور 92 22:04
سلام
عکسهاتون خیلی قشنگ بودن


مرسی .عکسهای کامیلا کوچولو هم همینطور
مریم--------❤
30 شهریور 92 22:05
یلدا کیه؟


دختر عمم
مریم--------❤
30 شهریور 92 22:06
سلام
نه راستش من نخونم هم سعی میکنم قضاشو بخونم
ی دفتر چه دام توش مینویسمی صفحه ای شده


باید منم همینکارو کنم

مریم--------❤
30 شهریور 92 22:07
سپیده خیلی نقاشیت عالی شده
از اصلش بهترهحداقل از نظر من!


مرسی
مامانی باذوق
30 شهریور 92 23:37
سلام عزیزم نوشته هات خیلی قشتگن بهتره بگم در حد تیم ملی مینویسی آآآآآآآآآآآفرین به شما دخملی ناز...نقاشیت هم عااااااااااااااااالی ....موفق باشی عزیزم


مرسی شما هم همینطور
مریم--------❤
31 شهریور 92 7:07
خصوصی



راست میگی واقعا ...


ساغر
31 شهریور 92 11:47
سوگند جون وبم حذفشد
والا همون بلاگفا بهتره


دیگه واقعا نمیدونم چی بگم..
ساغر
31 شهریور 92 11:47
وای سوگند بدو خصوصی
ساغر
31 شهریور 92 11:48
سوگندکمک کن توروخداااااااا
ساغر
31 شهریور 92 12:41
سوگند دوستت دارم
jani
31 شهریور 92 13:27
ساغر راس میگه منم واسه همین تو نینی وبلاگ درس نمیکنم هروقت درس میکنم میاد بیرون بعدشم هر جی رمز مو میزنم میگه اشتباهه واسه همین تو بلاگفا در س رم وگرنه که نی نق وبااگ امکنن خیلسبیش تربلاگفا ءه مگه مریضم؟؟!!!
ساغر
31 شهریور 92 17:34
سلام میشه بیای وبم به راهی بهم بگی؟؟؟؟خواااهش


نمیدونم والا
ساغر
31 شهریور 92 19:03
تغریبا واسه 9 ماه خدا نگهدار دلیلش توی وبم هست
پارمين
1 مهر 92 17:07
خيلي باحال بود اگه تونستي يه عكس هم از خودت بزار ديگــــــــــــــه
ببينم دوست جوني چه شكليه اخه


عشق یعنی...
2 مهر 92 10:59
نقاشی تم که خوبه
یعنی عالیه


مرسی
مریم--------❤
2 مهر 92 13:19
سلام دوست عزیزم
خوبی؟نه من اینجوری نیستمیعنی کلا تو مدرسه اینقدر درگی این چیزا نیستم ک بهم میگن مریم تو دیگه بیش از حد خوبی


ایول
مریم--------❤
9 مهر 92 15:18
سلام منم خیلی ناراحتم عزیزم.دوستم میخواد خونشون و عوض کنه.........میخواد از مدرسمون بره............نمیدونی چقدر ناراحتم........
مریم--------❤
2 آبان 92 8:59
سلام گلمـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوبی؟عیدت مبارک سپیده جون


عید تو هم مبرک عزیزم
مریم--------❤
16 آذر 92 19:46
سلام عزیزم بیا وبم کارت دارم پست و که خوندی این کارو بی زحمت انجام بده اگر میتونین عزیزم اگه می خواید لایک کنید باید اول توی فیس بوک آن بشید بعد برید به همین لینکی که براتون فرستادم که اون موقع دیگه گزینه لایک براش فعال میشه. یه کار دیگه هم می تونید بکنید یه گزینه هست همون زیر مقاله که نوشته share می تونید روی اون کلیک کنید و بعد برید از همون جا توی ایمیلتون و به تمام دوستان و کسانی که آدرس ایملشون رو دارید بفرستید. ممنونم. علاوه بر این توی فیس بوک خواهرم هم این پست هست و می تونید همونجا لایکش کنید. فیس بوکش: Fatemeh Zendehboodi خیلی ممنون از همکاریتون به کسایی که دارن میگم انجام بدن.