وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

یه خبر خیلی خوشحال کننده

1392/7/23 17:22
نویسنده : سوگند ❤سپیده
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلامــــــــــــ

اولین این که عید قزبانتون مبارک

اس ام اس های تبریک عید قربان

دوم اینکه شرمنده که  فونت و شکلک گنده خبری نیست.دیگه وقت ندارمـــــ

دیشب بعد اون همه مشق یه خبر خوشحال کننده بهم رسید و اونم اینکه دختر عموم میاد

هوووووووووووووورا25نیشخند

خوب این روزا اتفاق زیاد..

عاشق زیست شدم...

و یه خبر بد اینکه ریاضی یه نمره بد گرفتم که جبران این امتحان رو شنبه داریم اخه همه بد داده بودند و نمره من

16!!!

الن باید زود تر عربی هامو فیزیکمو با اجتماعیمو بنویسم برم پیش زهرا خوشــــــــــــــــــ باشم.

میخوام قالبمو عوض کنم.

نمیدونم جرا؟؟؟نیشخند

یه نقاشی خوشمل کشیدم بعلاوه نقشه خونمون که خیلی بده شده..

دبیر اجتماعیمون امروز تا تونست فرق گذاشتعلوم عالیــــــــــــــــــــ بود و موقع خداحافظی کردن مدیر برگشت بهم گفت خداحافظ .سپید کم تر فضولی کن!!!hysteric.gif

و دبیر زیست :یاسمین دیوونه وقتی بهش گفتم گلددون بیار کلدون خالی اورهــــــــــ

بعد گفت سپیده به من گفته و دبیر زیست گفت:پس همه اتیشا زیر سره توئهـــــــــ

و بعد از اون که داشتیم یه چیز رو مینوشتیم گفت سپید تموم کردی؟؟؟تعجب

کتاب مکمل شیمی به اون قشنگی دبیرمون اینقدر بد درس میده که نگو..

دبیر فارسی هم که یکار میکنه دستامون جدا شهgirl_to_take_umbrage2.gifچند تا عکس ادامه ست.

بای بای .شاد باشین.جملات عاشقانه جدید

خنده نوشته ها: ﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺩﻭﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺎﺭ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﻭ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﯾﮑﺠﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺩﻭﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺫﺭﺕ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﭘﻮﺷﯿﺪﻥ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ !

 

جمله نوشته ها: گاهی،

 
باید به دورِ خود یک دیوار تنهایی کشید، 
 
نه برای اینکه دیگران را از خودت دُور کنی، 
 
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب می‌کند...!
 
ژان پل سارتر

 

 

ختنه سورانی پسر دایی خوشملم پوریا کوشولوسینا گلی

سینا گلی

سینا گلی

سینا گلی

خوب سینا تموم یه نقشه ی الکی و در م برهم از خونه که خیلی بد شده

ههههههه

اینم یه نقاشی که تو وقت اضافه ی زنگ هنر کشیدم.

نقاشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ســــــ✘ــــاغر
23 مهر 92 19:19
بابا من نقشه خونه رو برای علوم طبیعی یاهمون تجربی کشیدم عالی شدم!

اروز امتحان جامع از ششم داشتیم!

عالی شدم

ادبیات ما هم همینطوره

ویش معلم اجتمایی ما خیلی بد درس میده

علوم هم همینطور

از این انگلیسی خندم میگیره که ای بی سی دی یاد میده

خوش بگذره با دخترعموت×!

ووای سپیده منم برنامه دارم:

چهارشنبه:سیسمونی دخترعموم

پنج شنبه:تولد دخترخالم و عقد دختر عموم(یکی دیگشون(

جمعه:تولد دوستم

شنبه:عروسی خاله پردیس

یکشنبه:فردای عروسی

دوشنبه:خبر خاصی نیست

دوستت دارم

ببخشید اگه سرتو درد اوردم




ههههههههه

مرهبا به این حوصله

ســــــ✘ــــاغر
23 مهر 92 19:20
ببخشید ختنه چیه؟
نقاشیت خو عالیه
بابا نقشه خونه که 20 هست چرا شکسته نفسی میکنی؟


اصولیش خیلی مشکل داره.شما هم هی منو زده میکنی
عشق یعنی
23 مهر 92 19:55
وای چه قدر این جمله نوشتت به دلم نشست.
عیدت هم مبارک


عید تو هم مبارک.
ســــــ✘ــــاغر
25 مهر 92 17:26
گلم خصوصی
عشق یعنی
26 مهر 92 13:11
میگم ها
امروز جمعه است
پس کجایی


اومدم...شما نیومدی ها
janan
27 مهر 92 17:03
نقشه خونه؟من بابام مهندس عمرانه!!! ولی هرچی ازش خاستم کمکم نکرد!!گفتم چرا؟ گفت میخام یاد بگیری!! لابداز این به بعد راه به راه باید نقشه بکشیم!! ولی خوب از آب دراومد!!!