وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

فیلم

1392/10/21 12:42
نویسنده : سوگند ❤سپیده
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اومدم با یه پست تقریبا کوتاه خبر بد اینکه نیم نمره فیزیک و شیمی و املا غلط دارم ولی اشکال نداره خدا رو چه دیدی شاید نمره بدننیشخند(اعتماد به سقف!!)

امروز هم امتحان زبان داشتیم که فوت اب بود...حقیقتش یه کاری کردم به یه بنده خدا که خیلی سر یه سوالی گیر کرده بود دلم سوخت یه راهنمایش کردم....خنثی

ولی بد تر از اون اینکه ا ساعت و نیم منظر سرویس بودیم....یعنی دیگه داشتیم میمردیم سه بار که زنگ زدیم منی که همیشه ساعت9 خونه بودم ایندفه 10 و ربع اومدمکلافهدستامم خشکی زده در حد فیفا همچنین صورتم بخاطر همین با خودم مرطوب کننده اوردم و یکی از دوستام بهم یواشکی گفت که اینجا از سر حسودیم مرطوب کننده ی دستش افتاده تو حیاط بچه ها هم زودی بردن دادن به ناظم ناظمم کلی دعواش کرده..عصبانی

هیچی دیگه از این به بعد نباید مرطوب کننده بزنیم دستمون خشک میشه..والا!گریه

وقتی ساعت 10:10 رسیدم خونه مامانم از نگرانی هلاک شده بود فکر میکرد ما تصادف کردیم و حسابی عصبانی بود ...و بد تر از اون حالا که یه بیماری بدی (گلاب به روتون)ی ب و س ت گرفتم امروز میخواستم برم دکتر که به لطف اقای راننده سرویسمون پریدگریه

حالا بگم از این روزا پنج شنبه سریال امید زندگی رو میداد(یه سریال پزشکی که خیلی قشنگه ولی نامزد دکتر الکس موقع عقد شون تصدف میکنن میره تو کما گریهحالا روح این تو بیمارستان هست و به تازه کما رفته ها کمک میکنه...تا اینکه زن قبلیش یعنی دکتر دان سبز میخواد چارلی که همون کما رفته باشه رو دی ان ار کنه یعنی دستگاه رو ازش جدا کنهگریه بخاطر همین یه دادگاه میزارن و  دکتر دان برنده میشه و ...میخوان دستگاه رو از چارلی جدا کنن عصبانی)و الکس خیلی گریه میکنه اونجا بود که منم شروع کردم به گریه کردن...که چرا یه دکتر که خودش ناجی زندگی باید بمیره هیچی دیگه نشستم گریه کردم واسه چارلی بیچاره...حالا قسمت بعد کاملا معلوم میشه ولی تا الان که دکتر دان دستگاه رو از چارلی کند و تموم شد...

تو کل زندگیم سر فیلما دوبار گریه کردم یکی همین امید زندگی و دومی هم رییس مزرعه یک موقع مردن بابای اوتیس صحنه خیلی بدی بود...

هههههههه وقتی گریه میکنم هم هرز گاهی خندم میگیره...

بای بای

جمله نوشته: كارتان را آغاز كنید، توانایی انجامش بدنبال می آید.

انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.

 

خنده نوشته: ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ!خعـــــــــــــلی

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ!
.
.
ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 دی 92 17:10
سلااااااام عزیزم ممنون چقدر خوشحال شدم که منو خاله صدا می زنیداین برای من افتخاره عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 دی 92 17:13
سپیده جون انشالله امتهانات خوب میشه گلم دعا می کنم زود خوب بشی سپیده جون ببخشید من نتم داره قطع میشه داره نفسای آخرشو میکشه ببینم کی وقت میشه برم وصل کنم وصل شد میام بهتون سر می زنم مارو فراموش نکنید قربونت برم مواظب خودت باش
؟
24 دی 92 18:05
ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ.
tarlan
27 دی 92 15:49
1-salam 2-alan 14 salame dige 3-sevOm ebtedayio jaheshi khUndam 4-man madrese tizhushanam farzanegan 2 darsamUn ke ezafan:cOmputer,hende3,riazi takmili,mantegh(faghat mahe avale sal dashtim mantegho) 5-mamnUn 6-bye
عشق یعنی
28 دی 92 8:08
سلام سوگند جون خوبی ؟ امتحاناتت هنوز تمام نشده؟ راستی آدم وقتی ویاد اینجا احساس می کنه وارد کوهستان شده
امی
1 فروردین 93 18:28
سلام سوگند سال نو مبارک میشه لطفا بهم بگی چطور وارد مدرسه تیزهوشان شدی؟ منظورم اینه که ازمون ورودی شرکت کردی؟مرسی عزیزم سال خوبی داشته باشی
سوگند ❤سپیده
پاسخ
بله ازمون شرکت کردم.ممنون
نازنین
3 فروردین 93 15:19
سلام .وبلاگ خوبی داری
سوگند ❤سپیده
پاسخ
ممنون
اوا
17 فروردین 93 21:02
ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ.