وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

امتحانات تموم ش یهووووووو

1392/10/28 9:26
نویسنده : سوگند ❤سپیده
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلوم با حس تموم می امتحانات خو دیگه میشه گفت بد بخت شدیم رفتگریه

چون از این به بعد تا ساعت 2 مدرسه باشی..تازه اخر هفته کارنامه ها رو میدن منم  معدل یست یوخده!!

تازه باید رویه طرح بافت کار کنم واسه دبیر هنر/بشینم قران و عربی و فارسی بخونمعصبانی

خالا امروز امتحان اجتماعی اخر اسونی یعنی خیلی اسون یه سوتی دادم در حد یورو فیفا دوازهده که ابرمون رفتنیشخند

خبر خوب فکر کنم چارلی زنده بمونه...لبخند

امتحان قبلی از شهر (ا)که مدرسمون اونجاس اومدم شهر خودمون که (م) باشه..بعدش بجای اینکه برم خونه رفتم مدرسه شاهد پیش دختر داییم البته به مامانم گفته بودمااامشغول تلفننبودین کلی از هم کلاسی هامو دیدم غزاله ایلینو.. از اونجایی که میخواستن به فاطمشون ورقه امتحانیشونو بدن گفتن تو برو بیرون (معلم علومشون گفت)افسوسحالا معلمعلوم فاطمه دبیر علوم مامانم هم بوده منم رفت سلام برسونم عین نون خشک باهام سر رفتار کردزبانرفتم برون یه سوم راهنمایی گفت که هویت کجا اول برو از مدیر اجازه بگیر (گفتم مدیر همسایمونه قابل توجه!!)عینک

از اونجا رفتیم نصیبه مدرسه شیشم و از اونجا هم میرولی ا... وای تموم خاطراتش واسم زنده شد وقتی هیچ جا رو بلد نبودم خونه مادربزرگ جادوگر که الان اپارتمان چند طبقه شده...

بازی دنی دانی هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخیال باطلگریه

دیشبم که نشستم یه عالمه اجتماعی خوندم...گرفتم یعنی هر سوالی که بود رو گفتم بعدش ضبط کردم گذاشتم تو هندزفری تو گوشم و اتاقمو مرتب کردم..

خوب اصلا این موقع هوا دوجوره گه گداری میبینی افتاب نیست دپرس میشی اون روز ..

یه روزی هم میبینی افتابو خوشحال میشی در حد فیفا 

تولد یاسمین بود فرداش واسش یه دونه گل بردم ....

یکم حالم جا بیاد میگیرم یه پست تصویری میزارم... از هم چی که تا الان میخواستم بزارم..

بای بای 

پ.ن:جالبه این روزا که افتابه انگار بهار شده winter photos1 عکس های زیبا از زمستان

جمله نوشته: آنچه شما درباره خود فكر می كنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است كه دیگران درباره شما دارند.

همواره بیاد داشته باشید آخرین كلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد. 

خنده نوشته:یه ضرب المثل استاد دانشگاهی هم هست که میگه:

لذتی که در دادن نمره ۹/۷۵به دانشجو هست که در دادن۶ نیست..!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اوا
17 فروردین 93 20:59
سبد سبد گل یاس سوگند جونم چه زیباست البته خودت گلیییییییییییییییییییییییییییی