وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

من ناراحت.تولدت مبارک

1392/11/6 14:36
نویسنده : سوگند ❤سپیده
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب من .

شرمنده که این هفته در گیر کارنامه ها بودیم شدم 19.93و خیلی ناراحتم نه چون 20 نشدم چون حقمو خوردم.مدیر جلوی ماماننم خیلی خوب حرف زد وقتی اونا رفتن جلوی دبیرستانی ها ضایم کرد.

د تر از اون دختره ی بوق که فرق میکروفن و بلندگو رو نمیدونست(بخدا)حالا اینجا به اعتراضش گوش کردن و از نوزدهو شصت شد مثل من نوزدهو نودو سه چهارشنبه هم مثل این که دبیر ریاضی میخواد بهش بیست بده تا بشه بیست.نمیبخشمشون .

خیلی ناراحتم.

سادین زندگی نیما یوشیج که یک و نیم نمره بود رو خالی گذاشت و معدلش شد بیست در حالی که سوال یک و نیم نمره داشت.

نمیبخشم.

نمیبخشم.

حتی به حرفام گوش نکردن اونا ولی به به کوثر گوش کردن

راضی نیستم.

اوای بیچاره رو بگو که به کسی که علوم و شیمی نوزده و هیجده گرفته داده بیست.به اوای بیچاره که شیمی نوزدهو نیم و فیزیکم نوزده و نیم شده دادن نوزده.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

مریم جونم تولدت مبارک خیلی دوست دارمو چهارده سالگیتو بهت تبریک میدم .

حالم بهتر شد واست یه تولد میگیرم تو وبم .

امید وارم سالیان سال خوشحال و سرزنده زندگی کنیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

sogand
8 بهمن 92 16:30
slm golam webe ghashangi dari ba tabadole link moafeghi
asa
11 بهمن 92 12:17
....سوگند جان خودت حقت رو خوردی؟.... این قالبت ینی منو کشته عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالیه بی تعارف....
سوگند ❤سپیده
پاسخ
خواهش میکنم.چه سوتی دادم!!!
مریم
15 بهمن 92 15:58
ممنون سوگند جونم
مریم--------❤
17 بهمن 92 17:13
سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی بابت تولدخیلی گلی دوست عزیزم
مریم--------❤
17 بهمن 92 17:14
خوب واقعا آدم ناراحت میشه حقشو بخورن
مریم--------❤
17 بهمن 92 17:15
من معدلم 20 شد اما تو ریز نمراتم یه 19 دفاعی داشتم یعنی خیلی عصبانی بودم....!نمیدونم چرا 20 نداده بود بهم در صورتی که من همیشه دفاعی رو نمره های عالی میگیرم
مریم--------❤
17 بهمن 92 17:16
چرا اعتراضنکردی؟
سوگند ❤سپیده
پاسخ
اهمیت نمیدن