وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

5 تیر عجب روز خوبییییییییییییییییییییییی

1392/4/6 19:23
نویسنده : سوگند ❤سپیده
149 بازدید
اشتراک گذاری

5 تیر روز خیلی خوب و کمکی هم بدی بود

اووووووووووول:تولد یکی از بهترین وستام فائزه جون که بوشهر زندگی میکنه ایشالله 120 ساله شی فائزه جونم 15 ساله شد

دوم:تاریخ خردین دوچرخم 2 ساله شد

4:دقیقا همین موقع من رفتن به بدمینتون رو پارسال شروع کردم1 ساله شد

سوم و بد این موضوع :مرگ مادر معصومه جون نامزد پسر داییم خدا بهشون صبر بده

فقط اینم بگم دیشب شبکه اموزش عمو پورنگ رو اورد (من چه خاطره هارو وقتی که بچه بودم که با عمو پورنگ نداشتم )و بنا به حرف های خودش به علت اینکه از خانوادش دور بوده ول کرده که من اینو قبول ندارم!

 

 خنده نوشته و جمله نوشته هم نداریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)