وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

اولین روز مرداد و مسابقات دوستانه

1392/5/1 18:55
نویسنده : سوگند ❤سپیده
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی با خستگی برگشتن از مسابقات .پریشب قرار شد که یه مسابقات دوستانه بین ما و تهران و مازندران و شاهرود برای امادگی بچه ها بشه یاسمین هم بالاخره قبول کرد که بیاد شب تئاتر بود ولی اصلا جالب نبود

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امروز صبح یکم دیر پاشدم در عرض بیست دقیقه :پاشدم,موهامو شونه کردم, صبحونه خوردم,وسایلمو جمع کردم و لباسامم پوشیدم به قول تپل کارام مثل حرف زدنم سریعه烤猫甜甜0002

بعدش رفتم اونجا منو پزیا و فرانک و تپل اومده بودیم کم کم بقیه هم رسیدن ولی خبری از یاسمین نبود که دیگه زنگ زدم گفتم یاسی کجایی؟烤猫甜甜0008مامانش گفت مگه کجا قرار بود بره؟ مثل اینکه خانوم یادش رفته بگه و بعدش گفتم لطفا بیدارش کنید ما امروز مسابقه داریم و بگین بیاد بعد گفت روزس بزار الان بیدارش میکنم و خانوم برگشت گفت من نمیام!در حالی که قرار بود منو اون دوبل وایستیم که حداقل 1 درصد امکان بردن دوبل شاهرود رو داشته باشیم烤猫甜甜0018

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

هیچی دیگه مجبور شدم با فرانک وایستم گند زدین 10-21 و 8-21 باختیم .متاسفانه اصلا به حرفام گوش نمیکرد .

یه دونه انفرادیم دادم که چشمتون روزه بد نبینه فکر نمیکردم که ببازم اخه میدونین چی شد به من گفتن تو حداقل 1 یا 2 ساعت دیگه گیم داری منم نشستم غذا خوردم烤猫甜甜0004 غذام تموم نشده بود که گفتن بیا تو زمین منم سنگین شده بودم و اصلا نمیتونستم برسم دیگه الکی الکی باختم烤猫甜甜0020

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یه دختره بود از مازندران که مربی اختصاصی و زمین اختصاصی داشت البته بگم خیلی پول دار بودا مربیشم اهل مالزی بود ولی فکرشو کنین با این همه هانیه (سوم راهنماییه)تونست 1 گیم ازش ببره!پس بستگی به تلاشه و بگم از این که یعنی بازی بود فوق العاده دوبلی که فافا و هانیه  وایستادند با دوتا شاهرودی یعنی یه چی میگم یه چی میشنوین خیلی هردو گروه قشنگ بازی میکردند تا 27 کشید خیلی عالی بود烤猫甜甜0016 ولی متاسفانه تپل و پریا هم باختند

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ولی من قصد توهین ندارما ولی کل هزینه لباس شاهرود یا 70 و یا 100 و خوردی بود من رفتم از  نگین که جزو تیم شاهروده پرسیدم گفت 400 تومن منم ته دلم خندیدم و رفتم .烤猫甜甜0002

به قول دودکش میخواست قم پز بده ولی من میگم قصد توهین ندارما

همین دیگه تیم ما حذف شد و برگشتیم خونه ولی این بازی دوستانه بود و اینم از امروز

بای烤猫甜甜0011

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خنده نوشته ها:روزه داران عزیز لطفا یک اب پرتقال و یه کیک خوشمزه رو تصور کنید .عرض دیگه ای ندارم موفق و موید باشید

 

جمله نوشته ها : هیچ غرش شیری خانه ای را خراب نمیکند .باید از سکوت موریانه ها ترسید...

تولد عمو پورنگ جونمم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک烤猫甜甜0017

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساغرناراحت
2 مرداد 92 19:28
عشق من خیلی دوستت دارم
بخدا من با کسی توی اون وب بغیر از پرستو چت نکردم!
تلگراف هایی هم که فرستادیم چیزی نبود!
2تا پست برای درد درمون گذاشتم!
فکر کنم مدیر با ای پی من میفهمه و باهام مشکل داره
من هراز گاهی میام یهمطلب میزارم وب روژینا و میرم.نخواستیم اصلا!
معذرتمیخوام که وبت مسدود شد!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
منو ببخش


اشکال نداره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 مرداد 92 5:26
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی

دادم و لینکتون کردم
هستی
8 مرداد 92 17:40
سلام . من اسمم هستی است . خوش حال می شوم اگه به وب من هم سر بزنی و نظر بدی ممنون . وب خیلی قشنگی هم داری .ممنون.