وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

خاطراته اول مهر

1392/7/1 19:04
نویسنده : سوگند ❤سپیده
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با حس اول پاییزیـــــــــ

شب رفتیم واسم ساعت بگیریم که یهو گفتن یه عده بی معرفت جنگلها رو دوباره اتیش زدندو اخلاق اقای پدر یکمی ناراحت بودو هی زنگ میزد اینجا و اونجا بخاطر همین رفتیم خونه عممشون.

به یلدا گفتم و گفت میخواستم امتحانت کنم!!!!嘿莉猫0021

منم بهش گفتم اگه یه بار دیگه از این امتحانها کنی منم بد جور امتحانت میکنما!!!

خلاصه شام خوردیمو خوب بود

و تولد دایی عزیزم بود ...嘿莉猫0009


حالا بگم از روز اول مدرسه ها منکه شب ترسیده بودم و یه جوری بودم .صبح نیم ساعت زود تر پاشدم..

رفتم و با دختر دایی عزیزم فاطمه جون عکس گرفتم و سوار سرویس شدم ..

رسیدیم اولش کاملا تعجب کردیم درمون که خیلی داغون بود嘿莉猫0016 ولی رفتیم داخل دیدیم مدرسمون نو سازو قشنگه .

سرود ملی و دعا و حرف زدنای خانوم مدیرمون که تموم شد یه بار دیگه گروه بندی رو گفتن و متاسفانه مریم(اسا)تو کلاسمون نیوفتاد .嘿莉猫0026

مدرسمونم هنوز برق نداره و بدون پنکه کاملا مردیم از گرما

من و  اوا که کنار هم نشستیم .یعنی کاملا برخلاف برناممون قران داشتیم. نوبت منکه رسید یهو اصلا چی بگم دهنم قفل کرده بود دیگه رفتمو یه اب به صورتم زدم. اول فکر کرد قرانم ضعیفه گفتم نه جدا ولی نمیدونم یهو چرا اینجوری شد...嘿莉猫0039

دبیر قرانمون که دبیر دینی هم هست خیلی خانوم مهربونی بودن اما از دبیر فارسی که سه ساعت درس داد و خیلی خیلی جدی بود نمیگم.همینطور از جشنی که هممون از گرما مردیم.嘿莉猫0040

ولی این ناظممون خیلی خیلی سختگیره از مدیرمون م اونور تر حداقل مدیرمون اروم حرف میزنه..این فقط داد میزنه!!!嘿莉猫0022

دختری که جامو تو شهریور گرفته بود جامو دوباره گرفت  و ایندفعه گفتم نخیر پاشو..

وقتی از سرویس برگشتم دیدم مامانم نیست و  رفتم خونه خالم و فهمیدم رفتن کلاس برای مربی گری قران ابتدایی..

ناهارم جاتون میگو سوخاری داشتیم.嘿莉猫0004بعدشم که یهو رو تخت افتادمو خوابیدم...

غروب دل انگیزی بودو بر خلاف صبح اومدن پاییز و تو زندگی حس کردم.و نمیدونم چرا یه دفعه بغض گلومو گرفت.嘿莉猫0008

نه اینکه ناراحت باشم ولی یه حس خیلی خیلی عجیبی بود

امروزم تولد مامان جونیم بودو چها ر نفری جشن گرفتیم ولی سینا اینقد کیکو خرابکرد که نمیشد عکس بگیری.嘿莉猫0003

پ.ن :از اینجا سال تحصیلی رو به همه تبریک میگم اوا جون/مریم جون/  اسا جون/ ساغر جون که 2 روز دیگه تولدشم هست/به ریحان عسلی که تو این فصل  به دنیا اومده/به فاطمه که امروز رفتم اول /پارمین جون و به همه و همه اومدن مهرو تبریک میگم

پ.ن2:الان فقط دلم یه حس خیلی شاد کننده میخواد .یه انرژیِ مثبت خیلی قوی .نمیدونم چرا دلم گرفته نه از پاییز و نه از مدرسه از یه چی که خودمم نمیدونم و واسه این موضوع دلم یه فراموشی میخواد واسه چیزی که حتی نمیدوننم چیه.

جمله نوشته ها:ادمی به خودی خود نمی افتد مگر اینکه از طرفی بیوفتد که به خدا تکیه نکرده

خنده نوشته ها:از ابو علی پرسیدند یا شیخ زندگی خود را چگونه پایدار کردی؟

 

گفت ولم کنید من مثل دکتر شریعتی حوصله ندارم!!!    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مریم--------❤
1 مهر 92 19:27
سلامــــــــــــــ
خوبی عزیزم؟
چرا ناراحتی
خوشحال و شاد باش و لبخند بزنتازه اول مدرسه هست

منم راستش خیلی حالم بد بود...ناراحت بودم....نوجوونیه دیگه.همش یه حس افسردگی دنبالت میکنه

من یه دفتر دارم هر وقت ناراحتم سریع میرم همه چیز و توش مینویسم و خیلی موثر بوده....

تو هم امتحان کن نتیجه میگیری....

وقتی ناراحتم توش به خودم میگمم نباید ناراحت باشم....چیزهای مهم وآرزوهای بزرگی دارم ک نباید با این ناراحتی ها خودمو ازیت کنم........


مرسی نظرت واقعا ارومم کرد
تو راست میگی اهداف خیلی بزرگی هستند که باید واسه اونا شاد بود.
البته امروزم خیلی گرم بودو پدرمون در اومد
همیشه شاد باشی
مریم--------❤
1 مهر 92 19:29
تولدش مبارک عزیزم
امیدوارم همیشه سایش بالا سرت باشه


مرسی همچنین تموم خوانواده های دنیا رو سر بچه هاشون باشن
مریم--------❤
1 مهر 92 19:34
خصوصی


نظرت خیلی قشنگ بود
مریم--------❤
1 مهر 92 22:00
سلام
خندم گرفت گفتی ترسیدم
کلا عکس العمل ما بچه مثبتا وقتی دخترا از این حرفا میزنن همینه
میترسیم زود
حالا الان ک وارد این سن شدی میدونی چقدر دخترا افتضاح هستنمنم از پارسال فهمیدم بچه ها کین و چین...
بخاطر همین تو انتخاب دوست خیلی مشکل دارم



منم فقط با دوستی که از کلاس اول میشناختمش که با هم کمو بیش رفت اومد داریمو یاسمن که اونم دوست کلاس اوله و مریم دوست صمیمی با بقیه در حد یه سلام علیک[نیشند]
نه واقعا خداییش میترسم که شاگرد تنبل کلاس باشم
همچین ادمی هستم من
مریم--------❤
1 مهر 92 22:02
مدرسه ی ماهم هیچی نداره
مطمئنم مدرسه ی شما بهتره


شاید
مامان ریحان
1 مهر 92 23:35
سلام

سال تحصیلی جدید مبارک ایشالا که روزای خوب و موفقیت های زیادی کسب کنی

ممنونم که از ما هم یاد کردی

عکسی که گذاشتی خیلی خوشگله

تولد مامانتون هم مبارک ایشالا سایه شون همیشه بالا سرتون باشه

میگو سوخاریم نوش جونتون

لهجه ی گلستانی ها رو هم یاد گرفتی؟

مامانت چقدر زورش زیاد بوده که باباتو برده شهر خودش ازش بپرس چیکار کرده تا ما هم همون کارو کنیم


گلستانی ا لخجه ندارن. زبون دارن!!
اونم ترکی !!!منم هیچی نمیفهمم
مرسی ولی همون عکسه بود که یه جوری ناراحتم کرد اخه یکم غممناک بود
زبان ترکی خیلی سخته یه عده از دوستای من که بلدن تو خونه شون همم ترکی حرف میزدند
ما هم که هیچی نمیفهمیم!!!
یعنی هر زبانی حرف بزنیم ترکی حرف نمیزنیم...
حالا جالب اینه مامانم خوب ترکی حرف نمیزنه ولی ابام چرا!!
عشق یعنی...
2 مهر 92 11:02
من همیشه اول میام جمله نوشته هاتو می خونم
واقعا لذت می برم
خیلی عالیه که چنین جملاتتی و می خونی و برای بقیه هم می زاری
ممنون
راستی لینک شدین


تو هم همینطور..
مرسی عزیزم این ایده خیلی قشنگو با اجازه از مریم جون و مامان ریحان عسلی عزیز گذاشتم
عشق یعنی...
2 مهر 92 11:03
وای یادش بخیر
به صف ایستادن
دعای صبح گاهی
همیشه عاشق صلوات امام رضا بودم و هستم
یادش بخیر


عشق یعنی...
2 مهر 92 11:04
تولد مامان جونت هم مبارمک
این شاله سال تحصیلی رو به نحو احسن و با موفقیت به پایان برسونی
بهترین ها رو برات آرزو دارم


منم همینطور عزیزم.
ღjananღ
2 مهر 92 17:24
عزیــزم امــیــدوارم بـهــتــریــن ســال تــحــصــیلــی روپــشــت ســر بذاری و بــهــت خــوش بــگـذره!


منم همینطور
roya
2 مهر 92 19:21
سلام عزیزم لطفا به وب من هم بیا و لینکم کن چون من هم لینکت کردم


من لینکت کردماااا
ساغر
2 مهر 92 20:23
ببخشید هول هولکی مینویسم
بیا وبم تولدمههههه


مبارک باشه عزیزم تولد 100000 سالگیت
خاله فریبا
4 مهر 92 15:02
سال تحصیلی خوبی داشته باشی گلم. درسات رو خوب بخون
مریم
29 مهر 92 14:16
سلام خوبی سوگند جون؟
دوربین ما از این سونی های ساده هستکیفیتشم برای شب خیلی پایینهالبته این بخاطر اینکه الان 7-8 سالی میشه داریم ازش استفاده میکنیم
دلیلی که عکسام خوب در میاد اینه که به عکسهایی که خوب گرفته شده باشن از جاهای مختلف خوب توجه کنم و وقتی چیزی رو میبینم بدونم از چه زاویه ای عکسم بهتر میشهاگر توجه کنی کیفیت عکسام خیلی نیست


تو هر جور عکس بگیری قشنگه