وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

تولد دوست عزیزم

1392/7/3 11:11
نویسنده : سوگند ❤سپیده
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم.

تو این روز قشنگ تولد دوست عزیزم ساغر جونه

2 سه تا پیش نوشت داریم:

1-چون تنوع زردی ها بیشتره از زردی ها هم استفاده نمودیم و گرنه بقیش با همون شکلک هائه!!!smile смайлики смайлы

2-مطلب ارسال به ایندس اخه خیلی سرم شلوغهsmile смайлики смайлы

3-شرمنده ساغر جون تولدم در براربر تولدی که تو برام گرفته بودی هیچه !!ولی واقعا مشق دارم بازم شرمندهsmile смайлики смайлы

ساغر جون ساله شد.(طبق جوری که م ن حساب میکنم)

مهمونا هم دارن میان:

 

برقصیم و شعر بخونیم...

 smile смайлики смайлыsmile смайлики смайлыsmile смайлики смайлы想念熊0027

کیک یادتون نره هااا

 

مرسی از هدیه هاتون

 

ساغر جونم ایشالله 10000ساله شی想念熊0027

پ.ن:ماه مهرو به همه دوستان تبریک میگم.ساغر جونم بازم شرمنده..راستی از این به بعد تولد داریم تولد دوستای وبلاگی!!

 

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مریم--------❤
3 مهر 92 14:14
سلام عزیزم خوبی تولدش مبارک عزیزم تمیدوارم 120 ساله بشه نظرات وبش باز نشد نظر بزارم
ساغر
3 مهر 92 14:51
اخ قربونت برم!
مرسی عزیزم نه گلم کم چیه!توی این درس و مشق ها خییلی هم زیاده
دوستت دارم عزیزم
سوگند جونمممممم ایشالا وقتی ببینمت جبران میکنم


خواهش میکنم
مریم--------❤
3 مهر 92 20:34
سلام خوبی عزیزم؟ به ساغر بگو لینکش کردم من آخرین فرزند هستم دو تا داداش و 3 تا آبجی دارم.منظورم از آبجی کوچیکا این نیست ک من ازشون بزرکترم
مریم--------❤
3 مهر 92 20:37
به ساغر بگو امیدوارم تو هم همیشه موفق و موید باشی
عشق یعنی...
4 مهر 92 9:32
عزیزم تولد دوست جونت مبااااااااااااااارک

من نتونستم وب شو باز کنم

از همین جا به ساغر خانم تبرییییییییییک می گم


مریم--------❤
4 مهر 92 11:59
نظراتـــــــــــ وب ساغری ک درست نمیشه خصوصی
مریم--------❤
4 مهر 92 12:19
ساغری وبت باز میشه نظراتش فقط نمیاد........
ساغر
4 مهر 92 13:28
وای عزیزممممممم بببببببببببببببببروووووو خصوصیییییییییی