وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

خاطرات یه دخمل 13 ساله

اولین روز ابان ماه و این روزای من

1392/8/1 14:59
نویسنده : سوگند ❤سپیده
321 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

سلام پریروز روز خیلی خوب دیروز هم خوب بودهم روز خوبی بود پس دلم نیومد مطلب نزارم تازه الانم بیکار بودم دیگه چی از این بهتر!!!

شنبه امتحان ریاضی داشتیم 20 شدم..

 دبیر زیستمون اومد و یه مباحثی رو درس داد که شاید وقتی یه نفر در حالت اول میبینه سرش گیج میره ولی خانوم سعیدی اینقدر خوب درس میده که نخونده تو ذهنمه برای مثل فروکتوز +گلوکز میشن ساکارز که قند و شکر معمولیه.

حالا یه نکته جالب بهتون بگم.

غیر از یه نوع باکتری خاص که تو بدن گاو و موریانه زندگی میکنه هیچ موجود دیگری نمیتونه فیبر های چیزایی مثل اسفنج رو تجزیه کنن!!

پس چرا میگن سبزی و مواد فیبر دار بخورین؟چون هنگام دفع مقدار زیادی با خودشون اب میبیرن و روده رو شستشو میدن و این از یبوست جلو گیری میکنه و راستی یبوست رو جدی بگیرین اخه اگه زیاد اتفاق بیوفته تو 30 سالگی به بالا باعث سرطان روده میشه!!!

خوب حالا اینم بیخیال یکشنبه دبیر زبانمون اومد و باز به من گفت سوپر فضول نمیدونم واقعا من چیم فضوله.تو هر سوالی که میپرسی دستم بالا بوود هی اون فاطمه سادینو انتخاب میکرد منم لجم در میومد مثل خانوم مریم و فاطمه میتونن درس رو خلاصه کنن و درس بدن ولی بقیه !!!

تازه اخر زنگ خاله ی عزیزمو شناخت.بعد یه متن رو سریع خوند که یه مکالمه ی دو نفره بود گفت کی حفظ کرد؟منو اوا و فاطمه دستمون رو بردیم بالا و اول منو فاطمه اومدیم که موقع اومدن گفت الان دقیقا من چی گفت سپیده؟منم کامل تر از خودش جوابشو دادم و حالش گرفته شد.

بعدشم فناوری که مثلا قرار بود اخراع داشته باشیم دیگه بایه سری وسایل خاص که اختراع های دانش اموزان گروه های محترم:سرسره با فویل/ماشین عروسکی با ابر/Yahماکت تیم فوتبال بارسلونا/یا تابلو با فویل و حالا اختراع ما یا ماشین کوچولو که با اهن ربا های نا هم نام حرکت میکرد

دوشنبه هم که زنگ علوم خیلی خوب وبد به مناسبت عید قدیر جشن داشتیم.ولی خانوم قدرتی حرص همه ی مارو بالا اورده بود.

مریم ابری دوستم بود ولی اینقدر بین اون و ما فرق میذاشت که ازش بدم اومد.

البته اون مقصر نبود.

حساب کنید دختره یه فعالیت نیاورده میگیه اشکال نداره دختر عزیزم دفعه بعد بیار...

محدثه هم نیاورده بود میخواست بخورتش.

یا مثلا تو فعالیت ها دست گروه ما خشک میشد مارو با غرض نگاه میکرد بعد میگفت خانوم سادین یا دختر خوبم مریم خانوم نظری ندارین؟اونا هم گفتن نه گفت ایشالله موفق باشین اشکال نداره خوب فعالیت بعدی....

ولی بد ترینش این بود که من Rolling Pinهم پیش خونی کرده بودم هم سوال دراورده بودم بعد مریم گفت اجازه ما سوال دراوردیم گفت احسنت دختر خوبم بعدش منم گفتم گفت مگه پرسیدم کی سوال دراورده ؟تو بشین درستو بخون.

منم یعنی جوش اورده بودمااا

زنگ علوم هم خوب بود و امتحان فیزیک 20 شدم.

امروز هم که زنگ اول هنر که نقاشی خوشملمو نمره نداد گفت یکی دیگه بیار/زنگ ریاضی هم که امتحان داشتیم و 20 شدم.

زنگ بعدیش خانوم اسحاقی دبیر کامپیوتر مکملمون اومد که فکر میکردیم مهربونه از روز اول خاهنوم سعیدی بد تر بود اینقدر مشق گفت که دست هممون شکست.

و زنگ اخر هم ورزش که بدک نبود....

اینم از این هفته عید غدیرتون مبارک.احتمالا جمعه میام

پ.ن:من چون تو وبلاگ راحتم خانم رو خانوم مینویسم.شما ببخشین.

 یب

جمله نوشته ها: سخت كوشی هرگز كسی را نكشته است، نگرانی از آن است كه انسان را از بین می برد.
اگر همان كاری را انجام دهید كه همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید كه همیشه می گرفتید.

خنده نوشته ها:چند وقت پیش رفتم مشهد

اینقدر برج و پارک ساختن..ادم یادش میره بره حرم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

fateme
1 آبان 92 15:24
سوگندجونم 12سالته فيزيك داري؟؟؟البته ازسوالم ناراحت نشومن دوره قديم بودم خبرندارم


ااره چون تیزهوشانم..
ســــــ✘ــــاغر
1 آبان 92 16:08
چون دقیقا مثل خودتم و همه ی اتافاقا جفت خودته هیچ نظری ندارم
جواب کامنت یادت نره


دختره ی دیوونه با اون عکس تفاوت عکسها یه جیغی زدم که نگووووووو
من میدونم با تو
janan
1 آبان 92 20:41
امــیــدوارم تــو هــمــچــی 20 بــاشـــی عـزیزم!!


تو هم همینطور.اگه میشه قالبتو عوض کن وبت بالا نمیاد.
مریم--------❤
2 آبان 92 9:06
سلام عزیزم امیدوارم همیشه مث اون روز خوشحال باشی

ما توی کلاسمون معلم ریاضی سوال خیلی سخت میده و هر کس تونست حلش کنه یه مثبت میزاره که او مثبت خیلی تو اومتحاناتت موثره

خیلی جالبه من اون سوالو رو که کسی نمیتونه حل میکنم اما یکشنبه امتحان ریاضی گرفت خیلی بد دادمخانوم ما هم گفت تو سوالای سخت و جواب میدی اما راحتارو اشتباه مینویسی


چه جالب مطالب درسی شما با مطالب ما فرق میکنه


عزیزم تو وبت توضیح دادم
مریم--------❤
2 آبان 92 9:09
با معلما اصلا لج بازی نکن.اتفاقا مدتی که بگذره میبینی سختگیرا یجورایی بهترنالبته نه همشون ولی خوب م خودم از یه سری معلمای سختگیر خیلی خوشم میادچون خوب دانش آموزای زرنگ و میشناسن اما یه سری از معلمایی که سختگیر نیستن البته نه همشون ولی بعضیاشون فرق زرنگ و تنبل و نمیفهمن


اره مثلا الان دبیر طیست و عربیمون خیلی سختگیرن ولی در عین حال ادم از بودن و کلاسشون خیلی لذت میبره
مریم--------❤
2 آبان 92 9:13
آره بعضی وقتا انگار معلما یکی رو بیشتر دوست دارن.پارسال تو کلاس ما همه از خانم ریاضی و ادبیات و عربی و قرآن شاکی بودن که من و بیشتر از بچه های دیگه دوست داره


ولی خوب تقصیر من چی بود؟

یه شیوه ی درس خوندن بهت یاد میدم خیلیـــــــــــــــــ مورد توجه معلما قرار میگیره.چون معلما خیلی از بچه هایی که اطلاعات عمومی بالایی دارن خوششون میاد


مریم--------❤
2 آبان 92 9:20
مثلا اینکه معلما بین من و بچه های دیگه فرق میزارن اینه ک من خیلی مطالعه خارج از کلاس دارم و هر سوالی تو کلاس در مورد چیزای مختلاف میپرسن من بلدم

حالا امسال غیر از اون از یه شگرد دیگه هم استفاده میکنم که خیلی خوبهـــــــــــــــــــــــــــــــ

من شب قبل از اینکه معلم درسی رو بده اگر نونستم پیشخونی هم میکنم ولی چیزی که بیشتر بدردم میخوره اینه:
مثلا وقتی تاریخ داریم میرم توی کتابهای تاریخی یا تو نت میگردم و یه سی اطلاعات مثلا در مورد اون سلسله پیدا میکنم و شب قبلش حفظ میکنم.بعد وقتی خانوم درس و داد میگم میتونم در رابطه با این درس یه چیزی بگم

و اینگونه هست ک میتونی شاگردی باشی که همش ازت تعریف میکنن.....این شگرد تحصیلیه منه!


البته نری زیراب همکلاسی های بیچارتو بزنی


التبه مواظب باش حسودا زیرابتو نزنن


ممنونم مریم جون از راه حل های خوبت
خاله فریبا
2 آبان 92 9:51
عید غدیر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم


ممنون من به شما تبریک میگم
مریم--------❤
2 آبان 92 11:45
سلام عزیزم
منم این مشکل و دارم ....میگن خودشیرین و وقت کلاس بگیرو......ولی دیگه برام مهم نیست...حتی دیگه جوابشونم نمیدم...اتفاقاجوابشون و ندی بیشتر حرص میخورن


مریم--------❤
2 آبان 92 11:47
میدونی مثلا یه دفعه خانم قرآن بهم گفت مریم تو دانشمند آینده در حالی بچه هارو میبینی یعنی همش راه میرفتن میگفتن مریم خودشیرینه......
مریم--------❤
2 آبان 92 11:49
چنتا کتاب دارم اسمشون و بعدا میکم بهت.یعنی اگر بخونیشون اطلاعات عمومیت میشه بمب
اسمشون و بعدا برات تلگراف میکنم.........


ممنون عزیزم.[تشکر]
ســــــ✘ــــاغر
2 آبان 92 12:09
وای سوگند منم مردم!نشون مامانم دادم تا دیشب باهام قهر بود!هههههه
وای خیلی حال کردم
ههههههههه


بنده خدا حق داره .دختره ی دیوونه من اگه با مامانم اینکارو میکردم یه دادی میزد تا کره ماه میرفت
مریم--------❤
2 آبان 92 16:31
باید به این که اون وبیشتر از تو دوست دارن یا....زیاد فکر نکنی.منم معلم دینیمون یکی از بچه های کلاس و که اتفاقا باهاش دوست شدم و بیشتر از همه دوست داشت

اولش عصبانی شده بودماما بعد به این فکر کردم که خانم منم دوست داره ولی خوب اون و بیشتر .دیگه چی کار کنم

یه معلم دوباره هست که ممکنه تورو بیشتر دوست داشته باشه.....فکر نکن بهش.....


باشه
مریم--------❤
2 آبان 92 16:32
به منم میگن وقت کلاس و میگیری
ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:23
سوگند خیلی دوستت دارم!ببین میخوام دوبارهاعصابتو خورد کنم!!!حالا داشته باش چقدر دوستت دارم


دیوونه
ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:25



ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:25



ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:27



ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:29
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU
اخ دستم!


هیچی نمیتونم بگم عزیزم.خیلی مهربونی
ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:30

مهربونم همیشه شاد باشی
خیلی دوستت دارم


منم همینطور عزیزم.امید وارم همیشه خنده رو صورتت باشه
ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:32
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عاااااااااااااااااااااااااااااشقتم عاااااااااااااااااشقتم عااااااااشقتم عاااشقتم عاشقتم
ســــــ✘ــــاغر
3 آبان 92 19:34
بهـــــتـــریــــنـــــ خـــوآهـــر دنـــیا
کــــــیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پایین جواب هست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب معلومه سوگنده!!!

ساغر جونم خیلی مهربونی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:43
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامانی باذوق
5 آبان 92 11:46
سلام عزیزدل چطوری خوبی؟؟به وبلاکم سری نمی زنی ای بی معرفت من اینترنتم چند روزی اشکالاتی پیدا کرده نمی تونم به وبلاکت سر بزنم شما چرا؟؟؟؟؟البته الان درستیدمش..الهی قربونت برم چه قدر نوشته هات زیبا هستن..من یکی خیلی از نوشته هات خوووووشم اومده زود به زود اپ کن ناز گل من..فدای مهربونیات دخملی ناز


عزیزم از مهربونیای بی اندازت ممنونم.
رمز مطالبت حذف شده چیکار کنم
عشق یعنی
6 آبان 92 10:17
آفرین
میبینم که رو سفیدمون کردی و ریاضی و 20 شدی
در مورد مشهد هم واقعا همین طوره تازه اگه چند ماه دیگه بیای فکر می کنی وارد یه جایی مثل قشم شدی که فقط باید بری مراکز خرید


ممنونم که بهم سر زدی عزیزم
ســــــ✘ــــاغر
8 آبان 92 16:09
مهربونی از توهست که اینقدر دوستت دارم


منم خیلی دوست دارم عزیزم.
بازم ببخشید نمیتونم درست سرممون بهت سر بزنم.